// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Vtel Experience Center | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Kom onze oplossingen testen en oordeel zelf

In ons Experience Center staan vier telefonieopstellingen die u de mogelijkheid bieden om in de praktijk te zien hoe de klantspecifieke oplossing werkt. Op deze manier kan men ervaren hoe het systeem en de eventuele gewenste applicaties werken.  Deze opstelling bestaat uit twee cloud- en twee on premise-oplossingen.

Zo kan u ook zelf beoordelen of de oplossing die u vraagt ook de oplossing is die u echt nodig heeft.

On premise-oplossingen

Bent u op zoek naar alleen een centrale met toestellen (draadloze, mobiele toestellen, vaste toestellen) dan kunt u zien hoe dit in de praktijk werkt d.m.v. onze Business Connect NEC-opstelling in ons democenter. Wij kunnen ook de demo inrichten met de door u gewenste applicaties zoals bijvoorbeeld telefonistenwerkplekken, statusoverzichten medewerkers, in- en uitgaande gesprekken monitoren, outlook-integratie, chat etc. In ons democenter tonen we naast de hierboven genoemde applicaties ook de verschillende toestelmogelijkheden en de werking daarvan.

Afhankelijk van uw specifieke behoefte kan er ook gekozen worden voor de oplossing UC Plus on premise. UC plus is een verzamelnaam van softwareapplicatie gebaseerd op Computer Telephony Intergration (CTI). Deze applicaties zijn ontworpen om de communicatie binnen uw organisatie te verbeteren. In ons democenter kunt u zelf ervaren hoe simpel en eenvoudig dit systeem werkt en wat de mogelijkheden zijn.

Cloudoplossingen

Naast de on premise telefonieoplossingen biedt Vtel ook cloudoplossingen. Dit betekent dat u geen bedrijfskritische applicaties op locatie heeft staan maar een virtuele telefonieoplossing in de cloud. Voordelen daarvan zijn dat u een hoge beschikbaarheid en bereikbaarheid heeft. Daar komt bij dat u geen investering heeft in een eigen telefoniesysteem en nagenoeg geen onderbrekingen in uw telefoonverkeer bij onderhoud of storingen. Heeft u meerder vestigingen dan kunnen deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld worden en zodoende zonder kosten met elkaar bellen. Binnen onze cloudoplossingen beschikken we over verschillende modules die uw werkprocessen, technisch beheer en managementinformatie significant verbeteren.

Het Vtel Experience Center beschikt we zowel over de Vcloud-opstelling voor de zakelijke markt als de Vcare-opstelling voor de zorgmarkt. Tijdens een demo kunnen wij u de volledige werking en functionaliteiten van de modules en applicaties laten zien en testen.

Bent u nieuwsgierig naar ons nieuwste modules en applicaties voor de Vcloud/Vcare-oplossing of wilt u meer weten over onze on premise-oplossingen, neem dan contact op met uw Account Manager.

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!