Service

Wat is de Servicedesk?

De Servicedesk van Vtel telecom is het kloppende hart van onze organisatie, welke 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar is.
Wij zijn er niet alleen om uw storing snel op te lossen, wij zijn ook bereikbaar voor wijzigingen en vragen over uw systeem.

Waarom een Service overeenkomst?

Om de continuïteit van uw bereikbaarheid te waarborgen bieden wij u een service overeenkomst aan. U kunt hierbij kiezen voor ondersteuning binnen kantooruren of voor 24 uur per dag, 7 dagen per week. U ontvangt nooit meer een factuur voor (remote) ondersteuning, voorrijden, arbeidsloon en onderdelen welke zijn vastgelegd in de service overeenkomst. U kunt 12 x per jaar GRATIS wijzigingen in de programmering laten doorvoeren zonder dat u een rekening van ons ontvangt. Heeft u geen service overeenkomst, dan krijgt u een factuur van elke wijziging in uw systeem, waardoor u op jaarbasis uiteindelijk vaak duurder uit bent. Klanten met een service overeenkomst hebben voorrang op andere klanten.
Indien u in een later stadium uitbreidingen doet in de configuratie dan worden deze automatisch toegevoegd aan de oorspronkelijke overeenkomst.

Service overeenkomst Kantooruren

Service overeenkomst 24/7

Meer informatie kunt u vinden onder het kopje ‘Service overeenkomsten’

Welke hulp biedt de Servicedesk?

De ondersteuning door de Servicedesk is gericht op de systemen en diensten die worden aangeboden door Vtel telecom.

  • Programmeren van wijzigingen. Op afstand en op locatie;
  • Verhelpen van storingen. Wij zijn 24 uur / 7 dagen per week (bij een servicecontract) bereikbaar voor support. U krijgt gegarandeerd “live” een beantwoording van een specialist die u meteen verder kan helpen, voor zowel vaste als mobiele telefonie;
  • Communicatie van storingen in systemen van derden die invloed hebben op uw systeem;
  • Beheer en onderhoud aan uw systeem;
  • Het monitoren en terugkoppelen van storingen bij derden die invloed hebben op uw systeem;
  • Continue back- up en monitoring van uw systeem.

Wat kunt u zelf doen alvorens u onze Servicedesk inschakelt

  • Raadpleeg eerst zelf de handleiding van de apparatuur waarmee u een storing heeft;
  • Raadpleeg internet; onze website of andere hulpbronnen;
  • Raadpleeg eerst uw interne supportorganisatie of systeembeheerder indien aanwezig.

Werkwijze van de Servicedesk

Vragen en problemen met betrekking tot door Vtel telecom geleverde systemen en of diensten kunt u telefonisch of via mail bij de Servicedesk melden. Wanneer uw vraag niet meteen kan worden beantwoord zoekt de Servicedesk verder naar een oplossing, eventueel met behulp van derden.
De Servicedesk zorgt daarna voor de terugkoppeling. Alle meldingen die bij de Servicedesk binnenkomen worden in een centraal registratiesysteem gezet voor een snelle en efficiënte afhandeling. Het maakt daarom ook niet uit aan welke medewerker u uw probleem voor legt.

Onze bereikbaarheid

Wij zijn op werkdagen tijdens kantooruren rechtstreeks bereikbaar op telefoonnummer
088-4800911 of via email op adres support@vtel.nl.
Buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op telefoonnummer 0900-4800900.

Ook is in overleg met onze Servicedesk medewerker online support mogelijk.
Hiervoor klikt u hier.