Service overeenkomsten

Met een service overeenkomst kunt u 12x per jaar GRATIS wijzigingen in de programmering laten doorvoeren zonder dat u een rekening van ons ontvangt. Tevens ontvangt u geen factuur voor (remote) ondersteuning, voorrijden, arbeidsloon en onderdelen welke zijn vastgelegd in de service overeenkomst.

Vtel hanteert de volgende definitie voor een programmeerwijziging:

  • Aanpassen naam van gebruiker of toestel
  • Aanpassen toets programmering
  • Aanpassen centrale verkorte kieslijst
  • Toewijzen doorkiesnummers
  • Aanpassen groepen of groepsnummers
  • Aanpassen 06-nummers die via GSM box worden gebeld
  • Aanpassen tijdschakeling
  • Invoeren tijdsturing voor het nieuwe jaar
  • Aanmelden van DECT handsets
  • Aanpassen meldtekst
  • Aanpassen van bestaande routering van een wachtrij of een keuzemenu
  • Aanmaken account op terminal server en/of telefoonsysteem
  • Aanpassen bestaande EVM/IVM inrichting van een nummer (Siemens systemen)
  • Wijzigen wachtwoord of pincode
  • Wijzigen van nummerformaat
  • Wijzigen configuratie poorten analoog naar IP gateway (Audiocodes)
  • Configureren wel/geen nummerweergave
  • Wijzigingen adresboek van toestellen

Service overeenkomst kantooruren

Melding periode:    Tijdens kantooruren, maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur
Reactietijd:           Tijdens kantooruren, maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur
Binnen 4 uur na melding. Uitgezonderd feestdagen.

 

Service overeenkomst 24/7

Melding periode:    7 dagen per week, 24 uur per etmaal
Reactietijd:           7 dagen per week, 24 uur per etmaal
Binnen 4 uur na melding. Inclusief feestdagen.

Programmeerwijzigingen zullen wij altijd tijdens kantooruren uitvoeren, tenzij het strikt noodzakelijk is dat dit buiten kantooruren wordt uitgevoerd, ten behoeve van de storing.