Vtel Bereikbaarheidsdienst

Altijd flexibel bereikbaar zijn?

Met de Vtel bereikbaarheidsdienst is het mogelijk om op een flexibele manier de bereikbaarheid van uw organisatie snel en eenvoudig te beheren. Wij maken hierbij gebruik van een hosted omgeving waarbij u zelf via een internet pagina uw telefonische bereikbaarheid kunt instellen.

Alle telefoongesprekken komen standaard op uw eigen telefooncentrale binnen. Dit kan een telefooncentrale zijn op locatie, in een datacenter of een hosted telefonieplatform. Onze bereikbaarheidsdienst is aan alle merken en platformen te koppelen. Enige voorwaarde is dat u in uw systeem alle telefoongesprekken kunt omleiden (meestal de nachtstand schakeling) naar een extern nummer.

bereikbaarheidsdienst_2014

Staat uw telefoniesysteem bijvoorbeeld in de nachtstand schakeling dan worden alle telefoongesprekken omgeleid naar een nieuw extern nummer welke in het Vtel platform is opgenomen. U kunt zelf bepalen naar welk nummer de telefoongesprekken moeten worden omgeleid. Of dit nu naar een vaste telefoon, een mobiele telefoon of een callcenter is, u bepaalt hoe het gesprek afgehandeld moet worden.

Het instellen van de bestemming is eenvoudig en direct actief!

24/7 bereikbaarheid in eigen hand

Buiten reguliere kantoortijden uw bereikbaarheid in eigen beheer afhandelen.  24 uur per dag, 7 dagen per week.

Flexibele inrichting

Uw medewerkers  kunnen desgewenst telefoonverkeer thuis of onderweg aannemen en afhandelen. U heeft daarbij de regie in eigen hand.

Meer informatie

Voor meer informatie neem geheel vrijblijvend contact op met afdeling Verkoop of uw persoonlijke accountmanager.

Meer weten over vaste telefonie?

Wilt u weten hoe we uw bereikbaarheid kunt verbeteren? Neem contact op met één van onze adviseurs. We maken graag een afspraak om de mogelijkheden te bespreken of sturen u direct een vrijblijvende offerte!

Informatie aanvragen