Nieuws

Wijziging tariefregeling telefonische klantenservice

Wat is de impact voor uw 0900-nummer? Hierbij informeren wij u dat in de Staatscourant de definitieve regeling is gepubliceerd waarmee artikel 3.2g van de Regeling universele dienstverlening en eindgebruikersbelangen wordt gewijzigd. De Regeling universele dienstverlening en eindgebruikersbelangen wordt gewijzigd naar aanleiding van het arrest van het Europese Hof van Justitie van 2 maart jl. […]

Lees meer »

KPN kondigt beëindiging ISDN aan

Op zoek naar alternatieven? We informeren u graag! Vanwege voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar VoIP, heeft KPN aangekondigd diverse PSTN- en ISDN-diensten per 01 september 2019 te beëindigen. Het ISDN- en PSTN-netwerk biedt de traditionele mogelijkheid om meerdere telefoonaansluitingen op één lijn aan […]

Lees meer »

Kom kunst beleven met Vtel

Op zondag 11 juni a.s. vindt in Enschede voor de 24e keer Kunst in het Volkspark plaats. Met meer dan 165 internationale kunstenaars, een galerieplein, een kunststraatje, optredens van het Orkest van het Oosten, de Nederlandse Reisopera en het Twents Jeugd Symfonie Orkest is dit een niet te missen event voor elke kunstliefhebber. Laat u […]

Lees meer »

E-Zorg en Vtel telecom versterken positie in veilige zorgcommunicatie

Communicatiespecialisten Vtel telecom en E-Zorg (onderdeel van KPN) hebben besloten hun samenwerking verder te versterken met een unieke partnerovereenkomst, waarbij Vtel de diensten en producten van E-Zorg rechtstreeks aan eerstelijnszorgklanten kan aanbieden onder de naam Vcare Access. Aanleiding voor deze overeenkomst is de toenemende vraag vanuit de markt met betrekking tot de mogelijkheden van gezamenlijk […]

Lees meer »

Eén oplossing voor zorgproces en telefonie

Patiëntinformatie kan vanaf vandaag direct gekoppeld worden aan een telefonieplatform. Door het HAP-systeem en de telefonieomgeving te verbinden kunnen zorgverleners op de huisartsenpost efficiënter en effectiever de patiënt helpen. Daarom hebben Topicus en Vtel telecom een brug tussen hun applicaties gebouwd en bieden zij één centrale toegang tot het zorgproces én telefonie. Goede zorg vraagt […]

Lees meer »

Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt voor lijnkaping

Slamming bij zakelijke telefonieabonnementen U kunt overstappen naar een andere telefonieaanbieder. Meestal gebeurt dit omdat u er zelf voor hebt gekozen. Maar soms gebeurt het zonder dat u erom hebt gevraagd. Of zonder dat u ermee hebt ingestemd. Dit heet lijnkaping. Het wordt ook wel slamming of ongewilde overstap genoemd. Consumenten hebben wettelijk een betere […]

Lees meer »

Vtel en Ascom ronden interoperabiliteittesten af

Vcare sluit aan op zorgoplossingen van Ascom De communicatie binnen de zorgmarkt is aan het verschuiven; van organisatie-afhankelijke oplossingen – waarbij alle onderdelen van een systeem verzorgd worden door dezelfde aanbieder -naar bouwstenen die met elkaar in contact staan. Hierdoor worden klanten ertoe in staat gesteld om producten dusdanig te combineren en aan te sluiten […]

Lees meer »

Nieuwe release NEC Business Connect

Optimalisatie voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten De nieuwe release van Business Connect met versie 8, bevat vele verbeteringen voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten. Deze nieuwe release is beschikbaar voor de volledige reeksen van de NEC Communicatieplatformen SV8000 en SV9000. Business Release 8 omvat de volgende belangrijkste wijzigingen en nieuwe functies: Visuele […]

Lees meer »

Wist u dat…?

Bent u ook zo gek op data? Al bijna 25 jaar levert Vtel telecommunicatieproducten en -diensten aan de zakelijke en zorgmarkt. In 2002 hebben wij onze eerste huisartsenpost voorzien van onze telefonieoplossing. Sinds die tijd is het hard gegaan. Op dit moment verzorgen wij naast de telecommunicatie voor de zakelijke markt ook de telefonieoplossingen voor […]

Lees meer »

Vtel Experience Center

Kom onze oplossingen testen en oordeel zelf In ons Experience Center staan vier telefonieopstellingen die u de mogelijkheid bieden om in de praktijk te zien hoe de klantspecifieke oplossing werkt. Op deze manier kan men ervaren hoe het systeem en de eventuele gewenste applicaties werken.  Deze opstelling bestaat uit twee cloud- en twee on premise-oplossingen. […]

Lees meer »