Nieuws

Think Big, Start small, Scale fast

Disruptieve innovatie Disruptie is snel, concreet, goedkoop en brengt organisaties écht tot andere inzichten om te kunnen vernieuwen. Welke bedrijfssector u ook neemt; overal veranderen speelvelden door nieuwe technologieën en nieuwe toetreders die met een disruptief businessmodel en disruptieve propositie komen. We leven in een uniek tijdperk, een tijd waarin er meerdere exponentiële technologische trends […]

Lees meer »

Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt voor lijnkaping

Slamming bij zakelijke telefonieabonnementen U kunt overstappen naar een andere telefonieaanbieder. Meestal gebeurt dit omdat u er zelf voor hebt gekozen. Maar soms gebeurt het zonder dat u erom hebt gevraagd. Of zonder dat u ermee hebt ingestemd. Dit heet lijnkaping. Het wordt ook wel slamming of ongewilde overstap genoemd. Consumenten hebben wettelijk een betere […]

Lees meer »

Nieuwe release NEC Business Connect

Optimalisatie voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten De nieuwe release van Business Connect met versie 8, bevat vele verbeteringen voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten. Deze nieuwe release is beschikbaar voor de volledige reeksen van de NEC Communicatieplatformen SV8000 en SV9000. Business Release 8 omvat de volgende belangrijkste wijzigingen en nieuwe functies: Visuele […]

Lees meer »

Wist u dat…?

Bent u ook zo gek op data? Al bijna 25 jaar levert Vtel telecommunicatieproducten en -diensten aan de zakelijke en zorgmarkt. In 2002 hebben wij onze eerste huisartsenpost voorzien van onze telefonieoplossing. Sinds die tijd is het hard gegaan. Op dit moment verzorgen wij naast de telecommunicatie voor de zakelijke markt ook de telefonieoplossingen voor […]

Lees meer »

Vtel Experience Center

Kom onze oplossingen testen en oordeel zelf In ons Experience Center staan vier telefonieopstellingen die u de mogelijkheid bieden om in de praktijk te zien hoe de klantspecifieke oplossing werkt. Op deze manier kan men ervaren hoe het systeem en de eventuele gewenste applicaties werken.  Deze opstelling bestaat uit twee cloud- en twee on premise-oplossingen. […]

Lees meer »

Vcloud Scheduler

Planning van uw telefonische bereikbaarheid Een goede telefonische bereikbaarheid van een organisatie blijft een “hot issue”. Wie moet uw klant bellen gedurende uw vakantie? Naar wie kunt u telefoongesprekken doorschakelen bij een calamiteit? De Vcloud Scheduler is een virtuele telefooncentrale welke uw organisatie op eenvoudige wijze in staat stelt het binnenkomende telefonieverkeer door te schakelen […]

Lees meer »

Vcare Scheduler

Planning van uw telefonische bereikbaarheid Een goede telefonische bereikbaarheid van een organisatie blijft een “hot issue”. Wie moet uw klant/patiënt bellen gedurende uw vakantie? Naar wie kunt u telefoongesprekken doorschakelen gedurende een waarneming of bij een calamiteit? De Vcare Scheduler is een virtuele telefooncentrale welke uw organisatie op eenvoudige wijze in staat stelt het binnenkomende telefonieverkeer […]

Lees meer »

Introductie nieuwe Zorgmodule: Pharma Repeat

Veilig en eenvoudig aanvragen van herhaalrecepten Steeds meer huisartsen bieden patiënten de mogelijkheid om d.m.v. een ingesproken bericht een nieuw herhaalrecept aan te vragen. Deze ingesproken berichten worden door de assistente beluisterd en gecontroleerd waarna een recept kan worden afgehaald. Patiënten spreken persoonlijke gegevens in, zoals naam en geboortedatum of zelfs Burgerservicenummer, maar ook medische […]

Lees meer »

T-Mobile NEXT: grensverleggend abonnement

De smartphone wordt steeds belangrijker, niet alleen privé voor foto’s, apps, muziek en films maar ook zakelijk is de mobiel niet meer weg te denken uit het werkproces. Het intensievere gebruik van data en mobiel bellen brengt soms zorgen rond de abonnementskosten met zich mee. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van de T-Mobile zakelijk abonnementen is […]

Lees meer »

Vernieuwde Vcloud Wall Display: zo houdt u nog beter het overzicht

Binnenkort kunt u gebruik maken van onze vernieuwde Vcloud Wall Display. Deze is volledig in eigen ontwikkeling en op basis van input van onze klanten tot stand gekomen. Onder andere is de lay-out gebruiksvriendelijker en overzichtelijker gemaakt. Zo ziet u bijvoorbeeld in 1 oogopslag wanneer een wachtrij dreigt vol te lopen of dat er een spoedoproep […]

Lees meer »