088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Hier kunt u de handleidingen in pdf-formaat inkijken en downloaden

Vcare Softphone Android

Vcare Softphone Apple

Operator 2 – Beheerder

Operator 2 – Gebruiker

Toestel VC518 – Instructie

Toestel VC518

PIM klantenportaal

Walldisplay

Call back

Scheduler

Redirect

Recorder

Pharma Repeat

Integrator Topicus

Call Notes beheerder

Call Notes gebruiker

Faxservice

Wat kunnen we voor u doen?

Bij Vtel halen we voldoening uit het ontzorgen van onze klanten. Dat begint al bij het ontwikkelen van een gepast telecommunicatieplatform voor uw bedrijf maar ook na implementatie willen wij zorg dragen voor onze klanten.

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij meerdere tools die u op weg helpen naar een antwoord op uw vraag.

PIM klantportaal

Met uw Persoonlijke Informatie Manager van Vtel heeft u toegang tot o.a. facturen, tickets en handleidingen.

FAQ

In onze lijst met veelgestelde vragen kan u misschien heel snel het antwoord vinden waar u naar op zoek bent.

Handleidingen

Raadpleeg de bijgeleverde handleiding van uw apparatuur. Handleidingen van Vtel-applicaties kunt u in pdf-formaat downloaden.

Stuur een e-mail

Kan u uw antwoord niet vinden stuur dan een e-mail naar onze afdeling service & support, u krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

Bel Service en Support

Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30u tot 17:00u op
088 4 800 911

Calamiteiten 24/7

Vtel beschikt over een 24/7 technische supportdienst in geval van dringende calamiteiten.