088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Ik kan sturen op performance

Vcare SLA Monitor

“De prestaties van uw telefonieomgeving toetsen aan de overeengekomen afspraken.”

Sturen op performance

Als verantwoordelijke voor uw telefonieplatform wilt u de prestaties van uw telefonieomgeving inzien en toetsen aan de overeengekomen afspraken.

Inzicht in actuele prestaties van uw verbinding

Bij Vcare kunt u veel zaken van uw actielijst schrappen: alle onderdelen van de Vcare omgeving worden continu gemonitord en onderhoud of reparatie op locatie is
bovendien een uitzondering geworden. Toch wilt u periodiek kunnen verifiëren of de prestaties van uw verbinding overeenkomen met de vooraf gemaakte service levels (SLA). Vcare SLA Monitor voorziet u van een heldere rapportage op verschillende niveaus.

In het kort

  • Monitoring van complete dienst
  • Periodieke SLA rapportage van uw verbindingen
  • Proactieve support

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!