088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Ik werk zo efficiënt mogelijk

Vcare Integrator

 

‘Volledige samenwerking tussen uw Vcare telefonieplatform en uw HIS omgeving.’

Maximale efficiency

U wilt bij het aannemen van een inkomend telefoongesprek direct de mogelijke patiëntendossiers zien om zo efficiënt mogelijk te werken. Naast een volledige registratie van alle contactmomenten hecht u als praktijkhouder of -manager waarde aan voldoende
rapportagefunctionaliteiten om de kwaliteit van uw organisatie te verbeteren en snel aan te tonen dat uw organisatie binnen de gestelde wettelijke termijn de telefoon aanneemt.

Volledige integratie HIS* en telefonieplatform

Met Vcare Integrator zorgt u voor een betere afhandeling van uw in- en uitgaande belverkeer door uw patiëntinformatie met uw telefonie te integreren. Het telefoonnummer van de beller wordt automatisch herkend, waarna uw informatiesysteem direct de relevante gegevens beschikbaar stelt. Ook werkt u aan een rijkere dossiervorming.
Verder kunt u als u gebruik maakt van Vcare Recorder vanuit het HIS patiëntendossier rechtsreeks naar uw opgenomen gesprekken doorlinken, uiteraard met behoud van onze zeer veilige toegangsverificatie. Tenslotte krijgt u door de integratie meer inzicht in uw telefonische bereikbaarheid en kunt u deze verder verbeteren. Zorgverzekeraars stellen hier steeds meer eisen aan.

In het kort

  • Direct bellen vanuit het patiëntendossier
  • Herkenning van binnenkomende geregistreerde telefoonnummers en automatische opening van patiëntendossiers
  • Met Vcare Recorder opgenomen gesprekken zijn rechtstreeks via uw HIS te benaderen
  • Rijkere dossiervorming voor uw eigen organisatie, zorginstanties of overheid door een combinatie van Vcare gespreksinformatie met uw HIS rapportage
  • Beveiliging in combinatie met de UZI pas: zeer veilige single sign-on-toegang met eigen rechtenstructuur voor elke medewerker

*Met steeds meer HIS en HAPIS softwareleveranciers ontwikkelen wij een koppeling met ons Vcare telefonieplatform. Informeer bij onze verkoopafdeling naar de mogelijkheden voor uw eigen patiënteninformatiesysteem.

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!