// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Ik ben flexibel bereikbaar | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Ik ben flexibel bereikbaar

Vcloud Redirect

 

‘Zelf uw binnenkomende gesprekken naar een alternatieve locatie
kunnen omleiden.’

Flexibel inzetbaar

In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, zoals bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wilt u flexibele keuzes kunnen maken om uw bereikbaarheid te garanderen. Maar ook bij een personeelspresentatie wilt u kunnen uitwijken naar een ander filiaal.

Zelfstandig omleiden naar andere locaties

Met Vcloud Redirect kunt u op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om uw telefoonverkeer naar een andere locatie of een waarnemende organisatie te routeren, zonder dat uw klanten hier iets van hoeven te merken. U kunt Vcloud Redirect met behulp van een applicatie zonodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als u geen toegang meer heeft tot een bepaalde vestiging. Zo blijft u via de uitwijklocatie altijd bereikbaar, ook bij noodsituaties. Ook voor een optimale inzet van uw personeel op meerdere locaties biedt Vcloud Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die u bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten kan opleveren.

In het kort

  • Handmatig te bedienen, maar ook vooraf in te regelen op basis van dag en tijd
  • Ideaal bij waarneming van samenwerkende filialen of organisaties
  • Garandeert uw bereikbaarheid bij calamiteiten of geplande werkzaamheden op uw locatie
  • Laat zich uitstekend combineren met de Vcloud By-Pass module, die automatisch een alternatieve verbinding activeert als uw hoofdverbinding onverhoopt wegvalt.

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!