// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Eén oplossing voor zorgproces en telefonie | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Patiëntinformatie kan vanaf vandaag direct gekoppeld worden aan een telefonieplatform. Door het HAP-systeem en de telefonieomgeving te verbinden kunnen zorgverleners op de huisartsenpost efficiënter en effectiever de patiënt helpen. Daarom hebben Topicus en Vtel telecom een brug tussen hun applicaties gebouwd en bieden zij één centrale toegang tot het zorgproces én telefonie.

Goede zorg vraagt om snel en adequaat handelen. Dat geldt voor zorgverleners, maar ook voor ICT-systemen. Huisartsenpostsystemen met patiëntinformatie en telefonieoplossingen zijn echter in de praktijk vaak niet op elkaar afgestemd, waardoor gebruikers tijd verliezen en fouten kunnen maken. Zonde, vinden Topicus en Vtel telecom. Daarom bundelen zij de krachten en verbinden zij hun huisartsenpostsysteem en telefonieoplossing. “Een koppeling die alle gebruikers op de huisartsenpost veel tijd en energie zal besparen’’, zegt Ariane Schepen van Topicus.

 

Een koppeling die alle gebruikers op de huisartsenpost veel tijd en energie zal besparen.

Ariane Schepen - Topicus

Hoe werkt het en wat zijn de voordelen?

Het doel van de samenwerking is om van twee gescheiden werelden één te maken. “Het is eigenlijk heel simpel” legt Gerard Olde Olthof, directeur van Vtel uit. “Door op een beveiligde manier één keer in te loggen kun je zowel in Topicus HAP als in ons Vcare telefonieplatform werken. Je legt vanuit het dossier van Topicus HAP direct telefonisch contact met de betreffende patiënt en alle telefoongesprekken worden automatisch geregistreerd en gekoppeld aan het dossier. Daarnaast kunnen de gespreksopnames door geautoriseerde gebruikers vanuit Topicus HAP gemakkelijk worden teruggeluisterd via onze Vcare Recorder. Dit laatste bespaart een hoop tijd bij klachtafhandeling of auditing van de triagist”.

Dossiervorming en rapportages

De koppeling is niet alleen voor de medewerkers, maar ook voor het management waardevol. Door informatie van Vcare en Topicus HAP samen te brengen ontstaat een integraal beeld. “Doordat je als instelling een completer beeld hebt van het zorgproces, van telefonie tot medische afhandeling, ben je in staat om je organisatie gerichter te sturen’’, aldus Schepen. De integrale oplossing is vanaf medio mei 2017 beschikbaar.

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!