// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Oogheelkunde Rijswijk verbetert contact met Vcare-oplossing | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Meer gestructureerde telefonieoplossing

Oogheelkunde Rijswijk heeft de eerste positieve ervaringen met Vcare achter zich. De kliniek, met naast de hoofdvestiging in Rijswijk ook een vestiging in watersportdorp Warmond, zocht een effectieve communicatieoplossing, mede ter vervanging van de ISDN-verbindingen en bestaande telefooncentrale. Het klantencontactcentrum werkt dankzij Vcare nu een stuk gestructureerder, zegt Manager Kliniek drs. Anouk Uijting.

Oogheelkunde Rijswijk is een moderne en veelzijdige oogkliniek die verzekerde zorg biedt voor patiënten uit de regio Rijswijk/Den Haag, Leiden/Katwijk en Warmond. Een groot verzorgingsgebied waarbinnen de klinieken zich onderscheiden door specialistische ingrepen als cataractoperaties, intravitreale injecties en vitro retinale chirurgie. Snelheid, efficiëntie en persoonlijke aandacht staan bij Oogheelkunde Rijswijk hoog in het vaandel, aldus Anouk Uijting: “We zochten voor onze kliniek daarom een meer gestructureerde telefonieoplossing voor het klantencontactcentrum.”

Snelheid, efficiëntie en persoonlijke aandacht staan bij Oogheelkunde Rijswijk hoog in het vaandel, aldus Anouk Uijting: “We zochten voor onze kliniek daarom een meer gestructureerde telefonieoplossing voor het klantencontactcentrum.”

Dat omvatte ook een verbetering van het contact tussen de twee klinieken in Rijswijk en Warmond. Daarnaast was het beëindigen van de ISDN-diensten een stimulans om naar een alternatief te zoeken.
De keuze viel uiteindelijk op Vcare en naar tevredenheid: “Wat we nu in de praktijk merken is dat het secretariaat meer overzicht heeft gekregen. We missen nu minder telefoontjes en de Call back-applicatie is heel prettig om mee te werken. Het is georganiseerder geworden.”

Anouk Uijting is tevreden over de aanpak van Vtel: “Een van de mensen van Vtel heeft met onze mensen geoefend en men was ook heel betrokken bij het totale proces. De overgang van het oude systeem naar Vtel is heel soepel gegaan.”

“De overgang van het oude systeem naar Vtel is heel soepel gegaan.”

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!