// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Vcare gaat investeren | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

 

Nieuwe hardware voor nog meer kwaliteit en betrouwbaarheid

Triagisten, dokterassistentes, receptionistes en andere professionals in de zorg gaan in de nabije toekomst intensiever telefoneren ‘vanaf het beeldscherm’. Logisch, omdat op een beeldscherm veel meer informatie over de beller of patiënt kan worden getoond. Dat vraagt echter wel om een optimaal werkend en betrouwbaar systeem. Vtel gaat daarom investeren in een nieuw hardware-platform. “Want er komen nieuwe vormen van contact tussen cliënt en zorgverlener”, zegt Marnix Suyver van Vtel.

Het kloppend hart

Het hardware-platform, dat ook het kloppend hart is van Vcare, is zeker niet verouderd. Echter, de belangstelling voor de communicatieoplossingen van Vtel groeit hard binnen huisartsenpraktijken, medische centra, VVT’s, etc. Dat vraagt, zeker in de nabije toekomst, om meer capaciteit, zegt Directeur Operations Marnix Suyver: “Onze huidige IT-infrastructuur functioneert erg goed en is nog niet strikt toe aan vervanging. Toch doen wij deze investeringen om tijdig te voldoen aan de verwachte groei in zowel communicatieoplossingen als dataopslag.”

 

De voordelen

Een van de voordelen die wordt bereikt met het nieuwe hardware-platform is dat het, naast meer capaciteit, een uptime heeft van maar liefst 99,999%. Dat kan omdat de servers op twee verschillende locaties worden geïnstalleerd en ook nog eens dubbel worden uitgevoerd. Datzelfde geldt voor de back-up-systemen en noodstroomvoorzieningen.

Marnix: “We investeren heel bewust in capaciteit, kwaliteit en betrouwbaarheid. We zien nieuwe vormen van contact tussen de cliënt en de zorgverlener, zoals chatbots. Triagisten, telefonistes en praktijkassistentes gaan naast de telefoon ook meer ‘vanaf het beeldscherm’ werken, bijvoorbeeld door een koppeling met het huisartseninformatiesysteem. Begrijpelijk, omdat het tijdbesparend en efficiënter is.”

Optimale oplossing

De bestaande hardware-infrastructuur wordt volledig vervangen en ‘redundant’ (dubbel) uitgevoerd. Ook meerdere glasvezelkabels dragen bij aan de betrouwbaarheid en bereikbaarheid van het netwerk, dat extra beveiligd wordt tegen ‘aanvallen’ van buitenaf.

Het geheel bestaat uit netwerkservers, storageservers, switches en back-upsystemen. Vtel heeft de keuze gemaakt voor HPE (Hewlett Packard Enterprise). De aanleg en het onderhoud worden uitgevoerd door HPE Gold Partner ICT Spirit uit Haaksbergen.

De overstap naar de nieuwe infrastructuur start in het tweede kwartaal van dit jaar en zal in het derde kwartaal zijn afgerond. Niemand zal er overigens iets van merken, belooft Marnix tot slot: “Het uitgangspunt is dat onze klanten kunnen blijven werken en bereikbaar blijven. En waar het niet anders kan worden werkzaamheden buiten de werktijden van onze gebruikers uitgevoerd.”

Wenst u meer informatie?

Dan horen wij dit graag.

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!