// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Number entry vermindert werkdruk en frustratie | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Huisartsenposten Rijnmond overtuigd na pilotperiode

Huisartsenposten Rijnmond heeft als eerste Vcare-klant een aantal weken een pilot gedraaid met Vcare Number entry. Tijdens deze testperiode konden de medewerkers van de huisartsenpost deze nieuwe functie testen. Een dergelijke oplossing was langverwacht, en de medewerkers zijn enthousiast de testperiode ingegaan. Er bleek nog een aantal technische problemen in de oplossing te zitten, die direct achterhaald en opgelost konden worden. Hiermee is Huisartsenposten Rijnmond overtuigd: de vraag of het werken met Number entry voortgezet wordt, werd met een volmondig “Ja!” beantwoord.

“Dit is echt een vooruitgang!”

Al een hele poos was er bij Huisartsenposten Rijnmond vraag naar een oplossing zoals Number entry. Toen Vcare aankondigde een dergelijke oplossing te ontwikkelen, werd daarom meteen besloten om de testperiode door Huisartsenposten Rijnmond te laten doen. En met goed gevolg: de triagisten hebben veel profijt van de nieuwste Vcare-functie.

In de oude situatie werd er telefonisch om de patiëntgegevens gevraagd, waarbij je altijd het risico loopt dat er door verkeerd verstaan of een typfoutje onnodige vertraging opgelopen wordt. Hierdoor wordt de gemiddelde gespreksduur langer en daarmee de werkdruk hoger. Met Number entry worden deze risico’s ondervangen. Door de beller al in het keuzemenu zijn of haar BSN in te laten voeren, wordt tijd bespaard en het risico op typfouten of het verkeerd verstaan van gegevens vermeden.

Dit zijn dan ook voor HAP Rijnmond de grootste voordelen. Het wachten tot iemand z’n ID-kaart of paspoort heeft gepakt om zijn of haar BSN-nummer op te zoeken duurt erg lang. Door de Number entry duren – door de vooraf ingevoerde gegevens – de gesprekken korter, wordt de werkdruk lager en scheelt dit een boel frustratie. Ook wanneer de beller niet genoeg tijd heeft om zijn of haar BSN vooraf in te toetsen, biedt Number entry tijdwinst. De beller heeft door de instructies in het keuzemenu het legitimatiebewijs al bij de hand, waardoor het alsnog tijd scheelt.

Vcare Number entry & Vcare Integrator 

Het gebruik van Number entry heeft grote voordelen: dankzij de geïntegreerde kopieerfunctie scheelt het veel klikken om de juiste patiëntinformatie op te zoeken. In de toekomst zal Vcare Number entry ook geïntegreerd worden in Vcare Integrator, een integratie van Vcare met uw informatiesysteem. In deze combinatie zal de waarde ervan nog verder toenemen, omdat het juiste patiëntdossier direct geopend zal worden op basis van de ingevoerde BSN.

%

vooruitgang

Het scheelt extra handelingen: tijdwinst, lagere werkdruk, minder frustratie

Geen spelfouten bij (moeilijke) namen

Bij tweelingen opent direct het juiste dossier, ondanks dezelfde geboortedatum en achternaam

– Petra, triagiste HAP Rijnmond

Binnen een oogwenk de exacte gegevens van een beller beschikbaar hebben? Het lijkt een utopie voor menige huisartsenpost of -praktijk, maar nu niet meer. Met de nieuwe functie Number entry, geïntegreerd in Vcare Operator, wordt direct relevante numerieke bellersinformatie getoond en kan snel en gericht het gesprek gevoerd worden. Een oplossing die tijd bespaart, maar ook veel stress en frustratie voorkomt!

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!