088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Vtel, brengt nieuws dichterbij

Nieuwsberichten

Vtel verzamelt voor u informatie over actualiteiten, ontwikkelingen in de markt, onze (nieuwe) producten/diensten en ander nieuws dat voor u en uw organisatie interessant kan zijn.

Wenst u op regelmatige basis op de hoogte te blijven van deze informatie? Schrijf u dan in voor onze VtelFacts.

  • VtelFacts Zakelijk: Brengt nieuws dichterbij voor de zakelijke markt
  • VtelFacts Zorg: Brengt nieuws dichterbij voor de zorgmarkt
  • VtelFlash: kort bericht met actueel onderwerp

Blijf op de hoogte van relevant nieuws voor uw branche!

Vtel in ’t kort

Al 25 jaar richten wij ons op de communicatiebehoeften van onze klanten, maar er is ook veel veranderd sinds de oprichting van Vtel telecom. De traditionele hardware telecom is in een fascinerend tempo geëvolueerd naar een wereld met innovatieve technologieën die...

Lees meer

Vtel kiest voor de betrouwbaarheid van hostingpartner True

Vtel telecom heeft met Vcare voor de zorg en Vcloud voor de zakelijke markt haar eigen hosted telefonieplatform. Dit platform bestaat uit een telefonieomgeving aangevuld met diverse modules zoals de Operator, Recorder en Reporter. Het Vcare concept is speciaal...

Lees meer

Bent u volgend jaar mei klaar voor de nieuwe privacywetgeving?

Waarschijnlijk heeft u er al over gehoord: de wet- en regelgeving rondom privacy en datalekken staat op het punt een stuk strenger te worden. Op 25 mei 2018 treedt de General Data Protection Regulation (GDPR) in werking, in Nederland beter bekend als Algemene...

Lees meer

Vcare Call Back: oplossing voor lange wachttijden

Door toenemende drukte bij huisartsenpraktijken en -posten ontstaan aan de telefoon vaak lange wachttijden. Recent meldde eerstelijns branchevereniging InEen in het NOS journaal dat in maar liefst 75% van de niet urgente gevallen patiënten bij hun huisartsenpost 2...

Lees meer

Snel zaken doen met de nieuwste iPhone?

Apple introduceert rond het 10 jarig bestaan van haar succesvolle iPhone twee nieuwe series: Vanaf 22 september komen de iPhone 8 en iPhone 8 Plus op de markt en in november volgt de iPhone X, een ultra-modern toestel met onder andere een OLED scherm. Wilt u als een...

Lees meer

Wijziging tariefregeling telefonische klantenservice

Wat is de impact voor uw 0900-nummer? Hierbij informeren wij u dat in de Staatscourant de definitieve regeling is gepubliceerd waarmee artikel 3.2g van de Regeling universele dienstverlening en eindgebruikersbelangen wordt gewijzigd. De Regeling universele...

Lees meer

Verjaardagsactie 4×25

Wie jarig is… trakteert! Al 25 jaar richten wij ons op de fundamentele communicatiebehoeften van onze klanten met als doel hen nog dichter bij hun klanten te brengen. Om dat te vieren trakteren wij met een 100% aanbieding! Een uitstekende bereikbaarheid van uw...

Lees meer

Vtel en Ascom ronden interoperabiliteittesten af

Vcare sluit aan op zorgoplossingen van Ascom De communicatie binnen de zorgmarkt is aan het verschuiven; van organisatie-afhankelijke oplossingen – waarbij alle onderdelen van een systeem verzorgd worden door dezelfde aanbieder -naar bouwstenen die met elkaar in...

Lees meer

Roam Like Home

Roam-like-home, wat betekent dat nu? Vanaf 15 juni 2017 gelden er nieuwe regels voor roaming in de EU. Roaming is het gebruiken van een ander mobiel netwerk dan het mobiele netwerk van uw provider. Door nieuwe regels binnen de Europese Unie m.b.t. de regulering van...

Lees meer

KPN kondigt beëindiging ISDN aan

Op zoek naar alternatieven? We informeren u graag! Vanwege voortdurende innovatie bij KPN, veranderende klantwensen en een markt voor vaste telefonie die grotendeels is overgegaan naar VoIP, heeft KPN aangekondigd diverse PSTN- en ISDN-diensten per 01 september 2019...

Lees meer

Kom kunst beleven met Vtel

Op zondag 11 juni a.s. vindt in Enschede voor de 24e keer Kunst in het Volkspark plaats. Met meer dan 165 internationale kunstenaars, een galerieplein, een kunststraatje, optredens van het Orkest van het Oosten, de Nederlandse Reisopera en het Twents Jeugd Symfonie...

Lees meer

Eén oplossing voor zorgproces en telefonie

Patiëntinformatie kan vanaf vandaag direct gekoppeld worden aan een telefonieplatform. Door het HAP-systeem en de telefonieomgeving te verbinden kunnen zorgverleners op de huisartsenpost efficiënter en effectiever de patiënt helpen. Daarom hebben Topicus en Vtel...

Lees meer

Introductie nieuwe Zorgmodule: Pharma Repeat

Veilig en eenvoudig aanvragen van herhaalrecepten Steeds meer huisartsen bieden patiënten de mogelijkheid om d.m.v. een ingesproken bericht een nieuw herhaalrecept aan te vragen. Deze ingesproken berichten worden door de assistente beluisterd en gecontroleerd waarna...

Lees meer

Think Big, Start small, Scale fast

Disruptieve innovatie Disruptie is snel, concreet, goedkoop en brengt organisaties écht tot andere inzichten om te kunnen vernieuwen. Welke bedrijfssector u ook neemt; overal veranderen speelvelden door nieuwe technologieën en nieuwe toetreders die met een disruptief...

Lees meer

Vcare Scheduler

Planning in de zorg van uw telefonische bereikbaarheid Een goede telefonische bereikbaarheid van een organisatie blijft een “hot issue”. Wie moet uw klant/patiënt bellen gedurende uw vakantie? Naar wie kunt u telefoongesprekken doorschakelen gedurende een waarneming...

Lees meer

Vcloud Scheduler

Planning van uw telefonische bereikbaarheid Een goede telefonische bereikbaarheid van een organisatie blijft een “hot issue”. Wie moet uw klant bellen gedurende uw vakantie? Naar wie kunt u telefoongesprekken doorschakelen bij een calamiteit? De Vcloud Scheduler is...

Lees meer

Vtel Experience Center

Kom onze oplossingen testen en oordeel zelf In ons Experience Center staan vier telefonieopstellingen die u de mogelijkheid bieden om in de praktijk te zien hoe de klantspecifieke oplossing werkt. Op deze manier kan men ervaren hoe het systeem en de eventuele gewenste...

Lees meer

Wist u dat…?

Bent u ook zo gek op data? Al bijna 25 jaar levert Vtel telecommunicatieproducten en -diensten aan de zakelijke en zorgmarkt. In 2002 hebben wij onze eerste huisartsenpost voorzien van onze telefonieoplossing. Sinds die tijd is het hard gegaan. Op dit moment verzorgen...

Lees meer

Nieuwe release NEC Business Connect

Optimalisatie voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten De nieuwe release van Business Connect met versie 8, bevat vele verbeteringen voor de Contact Center-, Operator- en Employee-agenten. Deze nieuwe release is beschikbaar voor de volledige reeksen van...

Lees meer

Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt voor lijnkaping

Slamming bij zakelijke telefonieabonnementen U kunt overstappen naar een andere telefonieaanbieder. Meestal gebeurt dit omdat u er zelf voor hebt gekozen. Maar soms gebeurt het zonder dat u erom hebt gevraagd. Of zonder dat u ermee hebt ingestemd. Dit heet lijnkaping....

Lees meer

Introductie nieuwsbrieven: Mis geen belangrijke informatie

Met trots introduceren wij hierbij onze eerste digitale nieuwsbrief: VtelFacts. Deze nieuwsbrief zal eens in de twee maanden verschijnen en u voorzien van informatie over onze (nieuwe) producten/diensten, actualiteiten, ontwikkelingen in de markt en ander nieuws dat...

Lees meer

Bijeenkomst Huisartsenposten – Programma

Vtel telecom organiseert speciaal voor directeuren, ICT-managers en consultants van huisartsenposten een inspirerende middag over de Toekomst van Zorg; hoe ziet de communicatie- en informatievoorziening in de zorg er over pakweg 5 tot 10 jaar uit? We transformeren...

Lees meer

Klaar voor de Toekomst van Zorg?

Op donderdag 9 februari 2017 organiseert Vtel speciaal voor directeuren, ICT managers en consultants van huisartsenposten een inspirerende middag over de Toekomst van Zorg. Hoe ziet de communicatie- en informatievoorziening in de zorg er over pakweg 5 tot 10 jaar uit?...

Lees meer

Bewaartermijn gespreksopnames: wat zegt de letter van de wet?

Regelmatig krijgen wij vanuit de praktijk vragen over de wettelijke bewaartermijn van gespreksopnames in de zorg omdat hierover nogal wat onduidelijkheid over bestaat. Uit navraag bij Ineen (de ledenvereniging voor organisaties in de eerstelijnszorg), blijkt de...

Lees meer

Geef tijdig uw sluitingsdagen door

Ook al is het nieuwe jaar pas net begonnen, graag willen wij u attenderen op het tijdig aanleveren van o.a. de gegevens omtrent uw vakantiesluitingen voor 2017. U zult binnenkort een email van ons ontvangen waarin wij u vragen om naast de vakantiesluiting ook de...

Lees meer

T-Mobile NEXT: grensverleggend abonnement

De smartphone wordt steeds belangrijker, niet alleen privé voor foto’s, apps, muziek en films maar ook zakelijk is de mobiel niet meer weg te denken uit het werkproces. Het intensievere gebruik van data en mobiel bellen brengt soms zorgen rond de abonnementskosten met...

Lees meer

Overeenkomst Stichting Lucrum en Vtel telecom

  Stichting Lucrum helpt organisaties hun krachten te bundelen en maximaal te profiteren van samenwerking. Onder het motto één en één is veel meer dan twee realiseren ze interessante voordelen op het vlak van inkoop, logistiek en kennisuitwisseling. Ze werken voor...

Lees meer

Uw mogelijkheden bespreken?

Wilt u ook een oplossing die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid en optimale communicatie met uw doelgroep? Vandaag én morgen? Ruim 500 ondernemingen, gemeenten en meer dan 60 huisartsenposten in Nederland gingen u voor.

                     

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900