// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Zakelijk management | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl
Ik wil kwaliteit en tevredenheid meten

Ik wil kwaliteit en tevredenheid meten

Ik wil kwaliteit en tevredenheid meten

Vcloud Recorder

‘Met Vcloud Recorder is uw informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy tot een maximum gewaarborgd.’

Volgens uw richtlijnen georganiseerd

U wilt alle gevoerde gesprekken voor een afgesproken tijd bewaren en kunnen terugluisteren om uw kwaliteit te verbeteren, individuele gevallen te kunnen analyseren en te voldoen aan uw interne of externe controleeisen.

Veilig gesprekken opnemen en analyseren

Vcloud Recorder slaat al uw gevoerde gesprekken op twee geografisch gescheiden locaties op, gedurende de door u gekozen periode. Gemachtigde medewerkers hebben via een beveiligde webinterface toegang tot de opgeslagen gesprekken. Om de toegang tot de versleutelde gegevens te ontsluiten en om te registreren  wie deze op enig moment opvraagt, maken wij gebruik van dubbele authenticatie, zoals bijvoorbeeld ook gebruikelijk is bij online bankieren. Met Vcloud Recorder is uw informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy van uw klanten en medewerkers maximaal gewaarborgd.

In het kort

  • Opname van gevoerde gesprekken
  • Flexibele bewaarperiode volgens eigen behoefte
  • Inclusief gespreksdetails (tijdstip, duur, agent, etc.)
  • Direct toegankelijk via versleutelde webapplicatie
  • Privacy issues gewaarborgd door volledige track en trace van gespreksanalyses

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Ik heb volledig inzicht

Ik heb volledig inzicht

Ik heb volledig inzicht

Vcloud Reporter

 

‘Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de overeengekomen bereikbaarheidseisen.’

Optimaal Inzicht

U wilt heldere managementinformatie over de bereikbaarheid van uw organisatie, zodat u de bezetting en activiteiten van uw medewerkers, afdelingen en locaties kunt meten en optimaliseren.

Management rapportage & dashboard

Vcloud Reporter levert een inzichtelijke, cijfermatige en grafische weergave van uw wachttijden en belverkeer op diverse niveaus in de organisatie. Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de met uw klant overeengekomen prestaties, de gestelde branchenormen of uw eigen KPI’s. Uw gebruiks- en gespreksgegevens worden zeer veilig op twee geografisch gescheiden servers bewaard zolang u dit wenst. Met uw actuele en historische prestaties altijd bij de hand kunt u uw doelstellingen toetsen en waar nodig bijstellen.

In het kort

  • Actuele, historische en trendgegevens
  • Exporteerbaar naar veel gangbare applicaties (CSV/Excel/PDF)
  • Online toegang, waar en wanneer u wilt
  • Cijfermatige en grafische weergave
  • Inzicht in aantal oproepen, gespreksduur, wachttijd en type gesprek
  • Rapportage van statussen, beschikbaarheid, in- en uitloggen etc. op medewerkersniveau of gebruikerstype
  • Visualisatie prestaties versus overeengekomen service levels

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!