088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl
Ik ben ook onderweg bereikbaar

Ik ben ook onderweg bereikbaar

Vcloud Mobile Connect

 

‘Uw mobiele collega’s volledig geïntegreerd in het Vcloud platform.’

Overal bereikbaar

U wilt al uw medewerkers onderweg integraal laten bellen vanuit uw centrale telefonieomgeving. Met alle voordelen in coördinatie, rapportage en kostenbeheer. En één centraal en herkenbaar nummer voor uw klanten, zonder vrijgave van individuele mobiele nummers.

Integratie van mobiele telefonie in uw platform

Vcloud Mobile Connect integreert uw mobiele aansluitingen in het Vcloud platform en maakt ze, indien gewenst, onderdeel van uw callcenter. U kunt gesprekken van medewerkers op die manier volledig integreren in Vcloud Operator en Vcloud Walldisplay, waardoor u een volledig overzicht heeft van hun telefonische beschikbaarheid. Alle gesprekken kunnen worden opgenomen in Vcloud Recorder en verwerkt in de rapportagetool Vcloud Reporter. Hiermee kunt u aan uw interne of externe kwaliteitseisen voldoen en heeft u in uw managementrapportage ook echt een volledig beeld van uw gespreksverkeer.

In het kort

  • Eenduidige registratie van gesprekken van en naar de mobiele telefoon via het Vcloud platform
  • Hogere beheersbaarheid van gesprekstromen
  • Eén centraal nummer i.p.v. mobiele nummers van individuele medewerkers
  • Eenduidige uitstraling en beheersbaarheid van de communicatiestroom
  • Volledige rapportage van gesprekken door centrale gespreksopname met Vcloud Recorder
  • Kostenreductie door koppeling van mobiel verkeer met het Vcloud platform

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Ik ben voortdurend in control

Ik ben voortdurend in control

Vcloud Wall Display

 

“U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter.”

Voortdurend in control

Als manager of callcenter medewerker wilt u graag in één oogopslag kunnen zien hoeveel
inkomende gesprekken er zijn, wie er is ingelogd en wat de wachttijd is voor de verschillende wachtrijen (verkoop, service …).

Live uw bereikbaarheid volgen en bijsturen

Met Vcloud Walldisplay kunt u vanaf elke werkplek in elke ruimte voortdurend overzicht houden van het belverkeer en de druk op uw callcenter. Vcloud Walldisplay toont u onmiddellijk hoeveel en welke medewerkers zijn ingelogd en hoeveel wachtende oproepen er zijn met bijbehorende wachttijden. U wordt bovendien gewaarschuwd als de prestaties afwijken van de vooraf door u ingestelde service levels. Zo heeft u meer inzicht in en grip op uw performance en kunt u uw personele inzet beter managen. Vcloud Walldisplay is een volledige webapplicatie – en dus werkplekonafhankelijk – en compatibel met alle gangbare webbrowsers.

In het kort

Callcenter medewerker

  • Inzicht in aantal ingelogde en beschikbare medewerkers 
  • Gemiddelde wachttijden, langst wachtende, aantal beantwoorde en niet-beantwoorde oproepen
  • Pop-up mogelijkheid voor bijvoorbeeld spoedoproepen
  • Heldere gepersonaliseerde verdeling van medewerkers op relevante wachtrijen

Callcenter manager

  • Applicatie met beschikbaarheidinformatie
  • Performance callcenter

In te stellen service levels

  • Minimum aantal call agents
  • Maximaal aantal wachtenden
  • Twee niveaus gemiddelde en maximale wachttijd
  • Twee niveaus verschil aangeboden en afgehandelde gesprekken

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Ik weet wie aanwezig en beschikbaar is

Ik weet wie aanwezig en beschikbaar is

Vcloud operator

 

‘Uw medewerkers kunnen met deze webbased toepassing gesprekken eenvoudig vanaf de PC afhandelen.’

Overzicht beschikbare medewerkers

U wilt een centrale en beheersbare toepassing waarmee uw receptie en alle overige medewerkers, uw klanten snel en effectief te woord kunnen staan. In één oogopslag kunnen zij zien hoe de wachtrij er uitziet en wanneer er extra capaciteit nodig is.

Eenvoudig bellen en doorverbinden via de PC

De Vcloud Operator is het visuele regiecentrum van het Vcloud platform en biedt u via de computer inzicht in het binnenkomende en uitgaande telefoonverkeer en de beschikbaarheid van aanwezige collega’s. Uw receptie kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen, waarbij in een oogopslag duidelijk is welke collega beschikbaar is om ruggespraak te houden of mee door te verbinden.

In het kort

  • Webbased gespreksbeheer
  • Statusmonitor met aanwezigheid en belstatus van collega’s
  • Eenvoudig bellen en doorverbinden
  • Aan- en afmelden bij specifieke wachtrijen (bijvoorbeeld verkoop of support afdeling)
  • Optie om ook externe contacten te integreren
  • Inzicht in eigen wachtrij en die van ingelogde collega’s (aantal wachtenden en langst wachtende)

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Ik verbind klanten optimaal door

Ik verbind klanten optimaal door

Vcloud Zip Locator

 

‘Vcloud Zip Locator verbindt klanten direct door naar de juiste vestiging.’

Optimaal doorverbinden

U wilt uw klanten snel en eenvoudig in contact brengen met de vestiging in hun eigen regio.

Direct de juiste locatie via postcode-ingave

Heeft u meerdere locaties in verschillende regio’s? Dan biedt Vcloud Zip Locator u de mogelijkheid om uw
klanten direct door te verbinden naar de vestiging in hun regio, na het ingeven van de vier cijfers van hun postcode. Zo kunt u één centraal telefoonnummer communiceren, efficiënter werken en verleent u een snellere en betere service. Veel klanten ervaren een contact in de buurt als persoonlijk en laagdrempelig.

In het kort

  • Postcodes worden herkend en gekoppeld aan het verzorgingsgebied van een bepaalde vestiging
  • Automatische routering op basis van ingevoerde postcode

Vtel en ICT Spirit intensiveren samenwerking

De beste totaaloplossing voor u!Telecom specialist Vtel en ICT Spirit gaan samenwerken door elkaars krachten te benutten. “ICT en telecom hebben veel raakvlakken. ICT Spirit is sterk in IT-oplossingen passend bij de organisatie doelstellingen van de klant. Wanneer...

Lees meer

Blijf op de hoogte!

Met onze branchegerelateerde nieuwsbrieven houden wij u op de hoogte van relevant nieuws, belangrijke ontwikkelingen, handige tips en de laatste innovaties binnen de wereld van telecommunicatie.

Inschrijven op VtelFacts

Meer weten?

Wij staan u graag te woord, bel vrijblijvend voor informatie

088 4 800 900

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!