088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl
Ik ben flexibel bereikbaar

Ik ben flexibel bereikbaar

Vcare Redirect

 

‘Zelf uw binnenkomende gesprekken naar een alternatieve locatie kunnen omleiden.’

Flexibel inzetbaar

In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, zoals bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wilt u flexibele keuzes kunnen maken om uw bereikbaarheid te garanderen.

Zelfstandig omleiden  naar andere locaties

Met Vcare Redirect kunt u op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om uw telefoonverkeer naar een andere locatie of een waarnemende instantie te routeren, zonder dat uw patiënten hier iets van merken. U kunt Vcare Redirect met behulp van een applicatie zonodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als u geen toegang meer heeft tot uw locatie. Zo blijft u via de uitwijklocatie altijd bereikbaar, ook voor spoedoproepen. Ook voor een optimale inzet van uw personeel op meerdere locaties biedt Vcare Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die u bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten kan opleveren.

In het kort

  • Handmatig te bedienen, maar ook vooraf in te regelen op basis van dag, tijd en capaciteit
  • Ideaal bij waarneming van samenwerkende (zuster) organisaties
  • Garandeert uw bereikbaarheid bij calamiteiten of geplande werkzaamheden op uw locatie
  • Laat zich uitstekend combineren met de Vcare By-Pass module

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik ben altijd bereikbaar

Ik ben altijd bereikbaar

Vcare By-Pass

“Maximaal bereikbaar in de meest kritische situaties”

Altijd bereikbaar

U wilt maximaal bereikbaar zijn, ook in de meest kritische situaties, als routers of verbindingen kortstondig of langdurig buiten werking zijn.

Automatische omleiding bij calamiteiten

Vcare By-Pass vangt de klappen op door een volledig automatische routering via een alternatieve verbinding op uw eigen locatie. Zonder dat u er ook maar iets aan hoeft te doen en zonder dat uw patiënten er iets van merken. Zo blijft u probleemloos bereikbaar en verbetert u tegelijkertijd de kwaliteit van uw organisatie én uw positie naar externe partijen zoals zorgverzekeraars, zorgautoriteiten en overheden.

In het kort

  • Automatische omleiding bij technische storingen
  • Volledig behoud van toestellen en functionaliteiten
  • Alternatieve verbinding desgewenst volledig ingericht op andere techniek (bijvoorbeeld mobiel 4G)
  • Geen kwetsbare afhankelijkheid van één type verbinding
  • Beschikbaarheid van vrijwel 100%
  • Laat zich uitstekend combineren met de Vcare Redirect

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik kan sturen op performance

Ik kan sturen op performance

Vcare SLA Monitor

“De prestaties van uw telefonieomgeving toetsen aan de overeengekomen afspraken.”

Sturen op performance

Als verantwoordelijke voor uw telefonieplatform wilt u de prestaties van uw telefonieomgeving inzien en toetsen aan de overeengekomen afspraken.

Inzicht in actuele prestaties van uw verbinding

Bij Vcare kunt u veel zaken van uw actielijst schrappen: alle onderdelen van de Vcare omgeving worden continu gemonitord en onderhoud of reparatie op locatie is
bovendien een uitzondering geworden. Toch wilt u periodiek kunnen verifiëren of de prestaties van uw verbinding overeenkomen met de vooraf gemaakte service levels (SLA). Vcare SLA Monitor voorziet u van een heldere rapportage op verschillende niveaus.

In het kort

  • Monitoring van complete dienst
  • Periodieke SLA rapportage van uw verbindingen
  • Proactieve support

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!