088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl
Ik heb mijn planning inzichtelijk

Ik heb mijn planning inzichtelijk

Vcare Scheduler

 

‘Uw telefonische bereikbaarheid eenvoudig en kostenefficiënt ingeregeld met een automatische kalendersturing.’

Automatische waarneming

U wilt een eenvoudige en automatische oplossing om uw onderlinge waarneming in te plannen.

Planning van uw onderlinge waarneming

Als er zich een calamiteit voordoet, u een cursus heeft of gewoon wilt genieten van een dag aan zee biedt Vcare Scheduler uitkomst. Op basis van een ingeregeld rooster worden alle gesprekken automatisch doorgestuurd naar de waarnemende collega(‘s) of praktijk(en). Hiervoor zijn geen ingewikkelde schakelingen of programmeringen in uw telefonieomgeving nodig. Bovendien bent u niet meer afhankelijk van het in- en uitloggen van uw waarnemende collega.

Uw patiënten worden automatisch doorgeschakeld zonder dat zij een ander nummer moeten bellen. Eventuele adhoc wijzigingen kunt u als beheerder eenvoudig en ten alle tijden invoeren.

In het kort

  • Patiënten hoeven geen alternatief nummer te bellen
  • Gesprekken worden op basis van roosterplanning doorgezet naar de dienstdoende medewerker(s) en/of praktijk(en)
  • Direct toegankelijk via versleutelde webapplicatie
  • Beheerder kan de planning eenvoudig importeren vanuit een extern pakket (middels een CSV-bestand)
  • Beheerder kan de planning eenvoudig aanpassen
  • Aanpassing in het rooster zijn meteen actief (Real Time)
  • Scheduler biedt inzicht aan alle betrokkenen en is eenvoudig in gebruik
  • Grafische kalenderweergave biedt duidelijk overzicht 

    In ontwikkeling:

  • Exporteren van het rooster naar PDF
  • Rapportage van de onderlinge waarneming

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik voldoe aan de richtlijnen

Ik voldoe aan de richtlijnen

Vcare Recorder

‘Met Vcare Recorder is uw informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy tot een maximum gewaarborgd.’

Volgens de richtlijnen georganiseerd

U wilt alle gevoerde gesprekken minimaal twee jaar bewaren en kunnen terugluisteren
om uw kwaliteit te verbeteren, individuele gevallen te kunnen analyseren en te voldoen aan de richtlijnen van de inspectie.

Veilig gesprekken opnemen en analyseren

Vcare Recorder slaat al uw gevoerde gesprekken op twee geografisch gescheiden locaties op, gedurende een periode van minimaal twee jaar of desgewenst zelfs langer. Gemachtigde medewerkers hebben via een beveiligde webinterface toegang tot de opgeslagen gesprekken. Om de toegang tot de versleutelde gegevens te ontsluiten en om te registreren wie deze op enig moment opvraagt, maken wij gebruik van drievoudige authenticatie, zoals bijvoorbeeld ook gebruikelijk is bij online bankieren. Met Vcare Recorder is uw informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy maximaal gewaarborgd.

In het kort

  • Opname van gevoerde gesprekken
  • Volgens minimale bewaarplicht van twee jaar (langer desgewenst mogelijk)
  • Inclusief gespreksdetails (tijdstip, duur etc.)
  • Direct toegankelijk via versleutelde webapplicatie
  • Privacy issues gewaarborgd door volledige track en trace van gespreksanalyses

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik heb volledig inzicht

Ik heb volledig inzicht

Vcare Reporter

“Zo weet u op elk moment hoe goed u bereikbaar bent.”

 

Optimaal Inzicht

U wilt heldere managementinformatie over de bereikbaarheid van uw organisatie, zodat u de bezetting en activiteiten van uw medewerkers, afdelingen en locaties kunt meten en optimaliseren.

Management rapportage & dashboard

Vcare Reporter levert een inzichtelijke, cijfermatige en grafische weergave van uw wachttijden en belverkeer op diverse niveaus in de organisatie. Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de door de overheid gestelde bereikbaarheidseisen, de gestelde branchenormen of uw eigen KPI’s. Uw gebruiks- en gespreksgegevens worden zeer veilig op twee geografisch gescheiden servers bewaard voor een periode van minimaal twee jaar. Met uw actuele en historische prestaties altijd bij de hand kunt u uw doelstellingen toetsen en waar nodig bijstellen.

In het kort

  • Actuele, historische en trendgegevens
  • Exporteerbaar naar veel gangbare applicaties (CSV/Excel/PDF)
  • Online toegang, waar en wanneer u wilt
  • Cijfermatige en grafische weergave
  • Inzicht in aantal oproepen, gespreksduur, wachttijd en type gesprek
  • Rapportage van statussen, beschikbaarheid, in- en uitloggen etc. op medewerkersniveau of gebruikerstype
  • Visualisatie prestaties versus overeengekomen service levels

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!