// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); “De hele patiëntpopulatie tevreden” Gezondheidscentrum Didam & Vtel telecom | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Vraag
Het Gezondheidscentrum in Didam herbergt vele zorgdisciplines en de organisatie streeft naar optimale randvoorwaarden, zodat de zorgverleners kwalitatief  goede zorg aan de bewoners van Didam kunnen leveren. Klanttevredenheid is een van de speerpunten in het beleid van de Stichting Gezondheidscentrum Didam en omdat bereikbaarheid daarin een cruciaal onderdeel is, kreeg Vtel de vraag: “Hoe zorgen we voor een betrouwbare en goede bereikbaarheid van de huisartsen in het Gezondheidscentrum én voor de twee externe huisartspraktijken in Didam?”

Oplossing
Vtel telecom levert een telefonieoplossing voor zowel het gezondheidscentrum als voor de aangesloten huisartspraktijken, die voldoet aan de normeringen vanuit de Inspectie voor Volksgezondheid en die van zorgverzekeraars. Gezondheidscentrum Didam kan vertrouwen op een uitstekende bereikbaarheid en dat resulteert in een hogere klanttevredenheid.

Review
“Vtel heeft bewezen kennis van techniek én van onze markt te hebben; die combinatie van expertise zorgt voor oplossingen die naadloos aansluiten op onze behoefte. De snelheid van handelen bij bijvoorbeeld storingen en mutatievraagstukken is opvallend goed en efficient.  Mijn waardering voor Vtel in een rapportcijfer? Een verdiende 8,5!”

Irene Sueters, directeur Gezondheidscentrum Didam

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!