FAQ’s
Hieronder vindt u de Frequently Asked Questions. Staat de vraag die u heeft er niet tussen, laat het ons weten via het contactformulier.
Ik heb een defect apparaat, wat moet ik doen?
Neemt u au.b. contact op met het Vtel Bedrijfsbureau via bedrijfsbureau@vtel.nl of telefonisch op 088 48 00 900.
Ik heb een vraag over een Vtel-applicatie, waar kan ik terecht?
Voor productinformatie neemt u contact op met de afdeling verkoop: verkoop@vtel.nl of telefonisch op 088 48 00 900 (optie 1).
Voor technische ondersteuning neemt u contact op met de afdeling support: support@vtel.nl of telefonisch op 088 48 00 900 (optie 3).
Hoe kan ik toegang krijgen tot een Vtel-applicatie?
Via het Vtel dashboard kunt u alle applicaties waartoe u toegang heeft openen. Het dashboard is te bereiken via uw Persoonlijke Informatie Manager (PIM). Nadat u ingelogd bent in PIM krijgt u een overzicht van alle Vtel-applicaties te zien.
Applicaties waar u geen contract voor heeft zijn niet toegankelijk. Wenst u meer informatie over deze applicaties neem dan contact op met de afdeling verkoop: verkoop@vtel.nl of telefonisch op 088 48 00 900 (optie 1).
Facturen - Ik heb een vraag over mijn factuur, waar kan ik terecht?
Neemt u a.u.b. contact op met het Vtel via administratie@vtel.nl of telefonisch op 088 48 00 900 (optie 4).
Facturen - Waarom heb ik geen toegang tot de facturen?
Om toegang te krijgen tot o.a. de facturen dient u extra rechten te krijgen binnen het klantportaal PIM. De beheerder binnen uw organisatie kan dit voor u instellen. Heeft u hier meer vragen over neem dan contact op met support@vtel.nl
PIM - Hoe kan ik inloggen in het klantportaal PIM?
Ga naar https://pim.vtel.nl
Vul uw gebruiksnaam (e-mailadres) en wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op <Wachtwoord vergeten>. U ontvangt dan vrijwel onmiddellijk een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
PIM - Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor klantportaal PIM, wat moet ik doen?
Ga naar het klantportaal PIM https://pim.vtel.nl, in het inlogscherm klikt u op
PIM - Hoe kan ik een ticket inkijken of aanmaken voor het klantportaal PIM?
Als gebruiker van het klantportaal PIM heeft u niet automatisch toegang tot alle onderdelen. De beheerder binnen uw organisatie kan bepalen welke toegangsrechten u heeft en deze voor u instellen. Heeft u hier meer vragen over neem dan contact op met support@vtel.nl
Telefoniediensten bespreken?
Wilt u dat iemand met u meedenkt over een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft? Ruim 500 ondernemingen, gemeenten en meer dan de helft van alle huisartsenposten in Nederland gingen u voor.
Een zorgeloze bereikbaarheid met onze 24/7 support
Wij bieden betrouwbare telefonie aan en onze engineers staan desgewenst 24 uur per dag, 7 dagen per week tot uw dienst. Ook tijdens feestdagen.