088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Transparante communicatie

Bij Vtel dragen we service, communicatie en transparantie hoog in het vaandel. Daarom hebben we een portaal ontworpen waarin onze klanten duidelijk inzicht krijgen in hun gegevens, administratie, rapportages, supporttickets…
Vanuit deze beveiligde omgeving heeft u bovendien ook meteen toegang tot uw Vtel-applicaties.

Uw Persoonlijke Informatie Manager

Graag stellen wij u voor aan PIM, uw Persoonlijke Informatie Manager van Vtel telecom. Hij helpt u beter inzicht te krijgen in uw klantgegevens bij Vtel. Via het PIM klantportaal heeft u direct toegang tot uw gegevens, uw administratie, downloads en service & support.

Bovendien is het Vtel Dashboard vanaf nu geïntegreerd in het klantportaal, zo heeft een gebruiker snel en eenvoudig toegang tot de Vtel-applicaties die voor hem geactiveerd zijn. Slechts 1 persoonlijk wachtwoord is nodig om alles toegankelijk te hebben.

De toegang tot het administratiegedeelte kan door de beheerder ingericht worden. Zo kan er per gebruiker aangegeven worden tot welke informatie hij toegang moet hebben.

Toegang tot PIM: pim.vtel.nl

Wanneer u als klant gebruik wenst te maken van PIM dient u een gebruikersaccount te hebben, deze bestaat uit een gebruikersnaam (e-mailadres) en een wachtwoord.

Heeft u vragen? Neem contact op met onze supportafdeling: support@vtel.nl of 088 4 800 911

Eén beveiligde omgeving voor uw administratie, support, rapportages… én toegang tot uw Vtel-applicaties

Wij weten hoe belangrijk het is om veilig om te gaan met uw gegevens, daarom is het klantportaal PIM gecertificeerd met een SSL certificaat.

SSL wordt gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiële transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden. Websites die over deze beveiliging beschikken zijn herkenbaar aan het gesloten slotje en de https:// in de adresbalk. Zo ziet u dit bijvoorbeeld op de inlogpagina van uw bank, maar dus ook bij PIM, uw Persoonlijke Informatie Manager van Vtel.

Gebruikershandleiding

In zijn gebruikershandleiding geeft PIM u eerst wat algemene informatie om u op weg te helpen in dit nieuwe klantportaal. Daarna kunt u met behulp van de handleiding zelf inloggen en stap voor stap kennis maken met de mogelijkheden die PIM u biedt.

Download hier de gebruikershandleiding van PIM in pdf. Deze handleiding is opgemaakt als interactieve pdf, zo kunt u via de hyperlinks in het overzicht snel naar de gewenste pagina navigeren. Om hier gebruik van te maken dient u het document op uw computer op te slaan. Open de handleiding met Acrobat Reader, door middel van de sneltoets kunt u het document in modus volledig scherm openen.

Telefoniediensten bespreken?

Wilt u dat iemand met u meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft? Ruim 500 ondernemingen, gemeenten en meer dan de helft van alle huisartsenposten in Nederland gingen u voor.

 

Veilig en flexibele telefonie

Tijdig nieuwe mogelijkheden zien en benutten houdt een organisatie scherp. Als veranderingen snel gaan is het lastig het overzicht te bewaren. Door spraak- en datanetwerken te combineren is er een hele nieuwe wereld aan mogelijkheden ontstaan waarin Vtel voorop loopt. Wij helpen u graag deze nieuwe mogelijkheden te benutten.

088 4 800 900 · verderpraten@vtel.nl