088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Support op maat: onze engineers staan desgewenst 24/7 voor u klaar

Kies de service dat bij uw bedrijf past

 

8/5 Support

Technische ondersteuning tijdens kantooruren: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur. U ontvangt een reactie binnen 4u na melding. 

24/7 Support

Technische ondersteuning 7 dagen per week en 24u per dag. U ontvangt een reactie binnen 4u na melding. Ook tijdens feestdagen.

Vcare- en Vcloudklanten beschikken automatisch over een service-overeenkomst. Voor onze overige oplossingen kunt u separaat een service-overeenkomst aangaan.

 

Voordelen van een service-overeenkomst

  • Klanten met een service overeenkomst krijgen een prioriteitsbehandeling
  • U ontvangt nooit meer een factuur voor (remote) ondersteuning, voorrijden, arbeidsloon en onderdelen welke zijn vastgelegd in de service overeenkomst.
  • Met een service-overeenkomst bent u voordeliger uit wanneer u programmeerwijzigingen wenst door te voeren.
  • Indien u in een later stadium uitbreidingen doet in de configuratie dan worden deze automatisch toegevoegd aan uw oorspronkelijke overeenkomst.

Telefoniediensten bespreken?

Wilt u dat iemand met u meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft? Ruim 500 ondernemingen, gemeenten en meer dan de helft van alle huisartsenposten in Nederland gingen u voor.

 

Veilige en flexibele telefonie

Tijdig nieuwe mogelijkheden zien en benutten houdt een organisatie scherp. Als veranderingen snel gaan is het lastig het overzicht te bewaren. Door spraak- en datanetwerken te combineren is er een hele nieuwe wereld aan mogelijkheden ontstaan waarin Vtel voorop loopt. Wij helpen u graag deze nieuwe mogelijkheden te benutten.

 

088 4 800 900 · verderpraten@vtel.nl