// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Stappenplan Operator2 | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Veilig, eenvoudig en intuïtief 

De volledige vernieuwde interface van de Vcare Operator start vanuit een minimalistisch ontwerp waarbij alleen zichtbaar is wat u op dat moment nodig heeft. De overzichtelijke structuur met herkenbare iconen en kleuren zorgen voor een intuïtief gebruik.

Overstap naar de Operator 2

Om de overstap naar de nieuwe Operator zo geruisloos mogelijk te laten verlopen, zullen wij u zo goed mogelijk ondersteunen gedurende het gehele proces. Op deze webpagina leggen wij u stap voor stap uit hoe het proces zal verlopen.

Uw Persoonlijke Informatie Manager

Operator = PIM

Waarschijnlijk bent u al bekend met ons klantportaal PIM: de Persoonlijke Informatie Manager van Vtel. Dit is een landingspagina waarop alle voor u relevante informatie beschikbaar is, zoals facturen, supporttickets en handleidingen, maar ook onze Vcare-applicaties.

De nieuwe Operator zal alleen toegankelijk zijn via PIM, daarom is het noodzakelijk dat alle Operator-gebruikers eerst en vooral kunnen inloggen in PIM. Zodoende kunnen zij wennen aan deze omgeving en pas daarna de overstap maken naar de nieuwe Operator.

Voordelen voor iedere gebruiker

Inloggen middels PIM biedt vele voordelen voor alle medewerkers, ongeacht hun functie. Een voorbeeld hiervan zijn onze nieuwsberichten: 24 uur per dag plaatsen wij, wanneer nodig, berichten met informatie over onderhoud of verstoringen in het land. Op deze manier blijft iedere medewerker op de hoogte van belangrijk nieuws en eventuele acties die zij zelf kunnen ondernemen.

 

De weg naar de nieuwe Operator

Middels deze schematische weergave voorzien van uitleg nemen wij u stap voor stap mee op de weg naar de nieuwe Operator.

Inloggen in PIM

Om in te loggen in PIM krijgt iedere medewerker een persoonlijke inlog. Hiervoor hebben wij nodig:

  • Voornaam
  • Achternaam
  • E-mailadres: ofwel zakelijk of privé, dit zal slechts worden gebruikt om een wachtwoord te resetten als deze vergeten is, of als noodoplossing als de Single Sign On koppeling niet functioneert

Single Sign On
Single Sign On houdt in dat u door eenmalig in te loggen zowel toegang heeft tot uw HAPIS als uw telefonieomgeving. Dit creëert naast een hogere mate van veiligheid ook een groter gebruiksgemak.  

Omzetting PIM en koppeling HAPIS

De overgang naar de nieuwe Operator en naar PIM zal gefaseerd worden opgepakt. Zodra alle medewerkers gewend zijn aan PIM, zal de nieuwe Operator ook in PIM beschikbaar worden gesteld.

Vcare Integrator
Een overstap naar PIM betekent ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de Vcare Integrator: hiermee wordt een koppeling gemaakt tussen uw Vcare telefonieomgeving en uw HAPIS, zodat u met een Single Sign On ingelogd bent op beide systemen en deze geïntegreerd werken.

Door de koppeling met uw HAPIS is ook de nieuwe Operator extra beveiligd door de authenticatie met de UZI-pas.

Testfase

Voordat u definitief gaat werken met de nieuwe Operator, heeft u al wel de mogelijkheid gebruik te maken van de nieuwe applicatie, ter kennismaking en om demonstraties en/of trainingen te geven. Deze fase zal een beter beeld geven van de nieuwe functionaliteiten alsook de impact en voordelen voor uw organisatie.

 

Trainingen

Ondanks dat deze applicatie dusdanig intuïtief is dat een handleiding of training eigenlijk niet nodig is, adviseren wij een training voor alle gebruikers. Vtel levert een ervaren trainer die bekend is met onze applicaties. Een training zal helpen om sneller vertrouwd te geraken met de nieuwe applicatie en de nieuwe functionaliteiten. 

Implementatie

U kunt de ingebruikname van de nieuwe Operator zelf plannen en in werking stellen. Indien gewenst kan een deskundige medewerker van Vtel aanwezig zijn om te verzekeren dat alles goed wordt ingesteld en naar wens functioneert. 

 

Operator 2: Ready to go!

U kunt nu zorgeloos gebruik maken van de nieuwe applicatie. Mocht u nog vragen hebben, kunt u uiteraard contact opnemen met onze supportafdeling, via mail, support@vtel.nl of telefonisch, op 088 4 800 911.

En nu?

Wij zullen u benaderen en nemen met u door wat uw wensen zijn en hoe wij de migratie met u gaan invullen. 

Bent u al nieuwsgierig geworden? Neem dan vast een kijkje op de nieuwe Operator-webpagina of in de gebruikershandleiding.

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!