// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Vcare Integrator Pharmapartners | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Volledige samenwerking tussen Vcare en uw informatiesysteem van Pharmapartners

‘Uw Vcare communicatiesuite werkt samen met uw informatiesysteem van Pharmapartners: medicom en hapicom.

  • Direct bellen vanuit het patiëntendossier
  • Herkenning van inkomende oproepen
  • Openen van patiëntendossier of agenda met één klik
  • Directe toegang tot klantportaal PIM en dus tot uw Vcare-applicaties

Tijdwinst met één klik

Meer gebruiksgemak, minder tijdsdruk

Wanneer bij een inkomend gesprek de beller automatisch herkend wordt, scheelt dat een aantal vragen en muisklikken.

Hierdoor kan er gemiddeld 20 seconden per inkomend gesprek bespaard worden. Doorgerekend bespaart een gemiddelde praktijk dan al snel tussen de 35 en 45 minuten per dag; kostbare tijd waarin de assistente andere werkzaamheden kan doen.

Uit de praktijk

“Als je met één klik het juiste dossier voor je ziet, als je geen fouten maakt omdat je geen gegevens moet overtypen, dan realiseer je die efficiency die we steeds meer nodig hebben.”

 

Marc Spruit, huisarts en voorzitter van de ICT-commissie binnen Alphen op één Lijn

 

Efficiency die we steeds meer nodig hebben

De huisartsenpraktijken van het Gezondheidscentrum Dillenburg in Alphen aan den Rijn hebben het informatie- en communicatieplatform Vcare geselecteerd ter vervanging van de bestaande infrastructuur. Uniek is daarbij dat Vcare wordt aangesloten op het huisartseninformatiesysteem Medicom dat door de Alphense praktijken wordt gebruikt.

Het is een primeur dat de koppeling op deze wijze wordt gerealiseerd. De keuze voor het Vcare-platform is gemaakt op basis van goede referenties, maar met name door de mogelijkheden die het als communicatieplatform nu en in de toekomst biedt. Marc Spruit, naast huisarts ook voorzitter van de ICTcommissie binnen Alphen op één Lijn en voorzitter van de Commissie Applicatiebeheer Medicom bij PharmaPartners, ziet daar grote mogelijkheden: “Het wordt steeds drukker in de huisartsenpraktijken. Je ziet een verschuiving van derdelijns naar tweedelijns- en van tweedelijns- naar de eerstelijnszorg. Die druk neemt alleen maar verder toe en dan moet je op zoek naar verbeteringen in je werkprocessen.”

Uw zorgcommunicatie bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

 

Neem vrijblijvend contact op

Een vraag? We helpen u graag verder:

p

Verkoop

Voor vragen over onze producten en diensten kunt u contact opnemen met onze afdeling Verkoop

Mobiel

Voor vragen met betrekking tot mobiele telefonie kunt u contact opnemen met onze afdeling Mobiel

Support

Voor het aanmaken of opvolgen van tickets en technische ondersteuning neemt u contact op met onze afdeling Support

i

Administratie

Voor vragen over facturen, betalingen en andere boekhoudzaken kunt u contact opnemen met onze afdeling Administratie

Marketing

Voor marketing-, communicatie- en persaangelegenheden kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing

Management

Voor vragen, opmerkingen en contractzaken gericht aan het Vtel Management Team

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!