088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken

‘De automatisch uitgevraagde informatie helpt u de beller sneller te identificeren

en opzoeken in uw informatiesysteem’

MET ÉÉN KLIK EEN NUMERIEK KENMERK FOUTLOOS OVERNEMEN

U wilt zo snel mogelijk patiëntinformatie inzichtelijk hebben en deze, zonder fouten, terugzoeken in uw informatiesysteem. Met Vcare Number entry wordt in uw keuzemenu de optie aangeboden om een willekeurige numerieke invoer te doen. Dit kan gaan om een BSN-nummer, een postcode, een geboortedatum of een combinatie van voorgenoemde opties.

MEER EFFICIËNTIE DOOR EXTRA BELLERSINFORMATIE IN VCARE OPERATOR

Vcare Number entry is een aanvullende module geïntegreerd in de Operator die u helpt sneller informatie te verzamelen over de beller, wat tijd bespaart en de fout-
gevoeligheid van het overnemen van gegevens tot nihil reduceert. U kunt de beller een willekeurige numerieke invoer laten doen, die eenvoudig gekopieerd kan worden waardoor de beller sneller gevonden kan worden in uw systeem. Dit kan een BSN-nummer zijn, een postcode, een geboortedatum, een klantnummer of een andere invoer die de beller kenmerkt, of een combinatie van meerdere gegevens. De lengte van de invoer is variabel in te stellen.

BSN-INVOER

Door de beller al in het keuzemenu om zijn of haar BSN-nummer te vragen, wordt het opvragen van persoonsgegevens bij de GBA overbodig. Bovendien valideert deze module BSN-nummers direct, waardoor u kunt zien of het een geldig nummer is. Dit scheelt zo’n 20 seconden per gesprek, omdat de klant-/patiëntgegevens direct opgezocht kunnen worden in uw informatiesysteem. Met deze efficiëntieslag wordt de foutgevoeligheid enorm verlaagd, net als de werkdruk.

Vcare Number entry: enkele highlights

WILLEKEURIGE INVOER

U kunt iedere cijfercombinatie uitvragen die u wilt.

BSN-INVOER 

Vcare Number entry leent zich uitstekend voor BSN-invoer van de beller, waarbij het ingevoerde nummer direct gevalideerd wordt.

KEUZEMENU

De ingestelde numerieke invoer wordt automatisch aangeboden in het telefonisch keuzemenu.

INTEGRATIE OPERATOR

Het informatielabel met de numerieke invoer van de beller wordt meegestuurd met de oproepinformatie in de Operator en is van hieruit te openen.

EENVOUDIG KOPIËREN

Met Vcare Number entry kunt u de invoer eenvoudig openen en met de kopieerfunctie foutloos overnemen vanuit de Operator.

Uw zorgcommunicatie bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

 

Neem vrijblijvend contact op

  • Willekeurige numerieke invoer om de beller te kenmerken
  • Uitstekend voor BSN-invoer van de beller, waarbij het ingevoerde nummer direct gevalideerd wordt
  • Optie automatisch aangeboden in telefonisch keuzemenu
  • Numeriek label meegestuurd met oproepinformatie in Vcare Operator
  • Foutloos kopiëren van ingevoerde gegevens naar uw informatiesysteem of andere bestemming

Vcare applicaties

Optimale communicatie dankzij veelzijdige zorgapplicaties

Operator

Ik wil oproepen snel en efficiënt afhandelen

Number entry

Ik wil numerieke informatie van de beller foutloos overnemen

Messenger

Ik wil veilig communiceren met collega's en patiënten

Integrator

Ik werk efficiënt dankzij integratie in mijn informatiesysteem

Call back

Ik kan patiënten automatisch terugbellen op het afgesproken tijdstip

Pharma repeat

Ik kan aanvragen van herhaalrecepten groeperen en afhandelen

Softphone

Ik wil geïntegreerd mobiel bellen via 4G en WiFi

Recorder

Ik kan gesprekken veilig opslaan en herbeluisteren

Reporter

Ik heb volledig inzicht in mijn communicatieverkeer

Mobile connect

Ik kan mijn mobiele collega's integreren in mijn Vcare-omgeving

By-pass

Ik ben altijd bereikbaar ook bij calamiteiten 

Scheduler

Ik heb mijn waarnemingen inzichtelijk

Redirect

Ik ben flexibel bereikbaar

Zip locator

Ik verbind patiënten meteen door naar de juiste locatie

Call notes

Ik verzamel extra informatie geïntegreerd in Vcare Operator

Faxservice

Ik wil eenvoudig faxen verzenden en ontvangen vanaf mijn eigen werkplek

Walldisplay

Ik heb een duidelijk overzicht en ben daardoor voortdurend in control

Een vraag? We helpen u graag verder:

p

Verkoop

Voor vragen over onze producten en diensten kunt u contact opnemen met onze afdeling Verkoop

Mobiel

Voor vragen met betrekking tot mobiele telefonie kunt u contact opnemen met onze afdeling Mobiel

Support

Voor het aanmaken of opvolgen van tickets en technische ondersteuning neemt u contact op met onze afdeling Support

i

Administratie

Voor vragen over facturen, betalingen en andere boekhoudzaken kunt u contact opnemen met onze afdeling Administratie

Marketing

Voor marketing-, communicatie- en persaangelegenheden kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing

Management

Voor vragen, opmerkingen en contractzaken gericht aan het Vtel Management Team

Aangepaste openingstijden

Vtel telecom is gesloten op:

Donderdag 30 (Hemelvaart) en vrijdag 31 mei 2019

Bij urgente zaken die binnen uw supportcontract vallen, kunt u ons bereiken via ons storingsnummer.

Team Vtel telecom

You have Successfully Subscribed!