088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Geïntegreerd mobiel bellen via 4G en WiFi: zo bent u overal en flexibel bereikbaar

‘Collega’s kunnen plaatsonafhankelijk en volledig geïntegreerd in de Vcare communicatiesuite met de smartphone operationeel zijn.’

OVERAL EN FLEXIBEL BEREIKBAAR

U wilt bij drukte de mogelijkheid hebben om medewerkers die niet op locatie aanwezig zijn toch in te schakelen. Zij kunnen met de mobiele telefoon integraal bellen via uw Vcare-omgeving. Met alle voordelen in coördinatie, rapportage en kostenbeheer. En met één centraal en herkenbaar nummer voor uw patiënten, zonder vrijgave van persoonlijke mobiele nummers.

INTEGRATIE VAN UW MOBIELE TELEFONIE IN UW PLATFORM

Met Vcare Softphone belt u met uw mobiele telefoon over het internet (via WiFi, 3G of 4G) en worden deze oproepen geïntegreerd in het Vcare platform. U kunt medewerkers op die manier integreren in Vcare Operator en Vcare Walldisplay, waardoor u een volledig overzicht heeft van hun telefonische beschikbaarheid.

 

VAST-MOBIEL INTEGRATIE 

Met Vcare Softphone heeft u een Vast-Mobiel integratie die u de mogelijkheid biedt om op één smartphone privé en zakelijk telefoonverkeer van elkaar te scheiden. Bij onverwachte drukte kunt u medewerkers vanaf een andere locatie laten bijspringen. Alle gesprekken kunnen worden opgenomen in Vcare Recorder en verwerkt in de rapportagetool Vcare Reporter.

Vcare Softphone: enkele highlights

ANDROID en APPLE

Applicatie is te downloaden in Playstore en Appstore.

SMART CONTACTS 

Vcare Softphone synchroniseert uw contactpersonen van verschillende devices.

VIDEOBELLEN

Met Vcare Softphone kunt u ook eenvoudig videobellen.

CONFERENCE CALL

Eenvoudig gesprekken toevoegen aan uw huidige gesprek.

DOORVERBINDEN

Met Vcare Softphone kunt u eenvoudig bellen en doorverbinden via de applicatie.

KOSTENBESPARING

Doorschakelkosten naar mobiel komen te vervallen.

 

VCARE OPERATOR

Met Vcare Operator is de beschikbaarheid van collega’s meteen zichtbaar.

PRIVE vs WERK

Privégesprekken eenvoudig gescheiden houden van zakelijke telefonie.

Uw zorgcommunicatie bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

 

Neem vrijblijvend contact op

  • Hogere beheersbaarheid van gespreksstromen
  • Op 1 device zowel zakelijk als privé bereikbaar
  • Geen kostendeclaraties meer nodig
  • Plaatsonafhankelijk; via WiFi, 3G of 4G
  • Eén centraal nummer i.p.v. mobiele nummers van individuele medewerkers
  • Intercollegiaal bellen via verkorte kiesnummers
  • Compatibel met Vcare Operator: beschikbaarheid collega’s zichtbaar
  • Volledige rapportage van gesprekken (Vcare Reporter en Recorder)

Vcare applicaties

Optimale communicatie dankzij veelzijdige zorgapplicaties

Operator

Ik wil oproepen snel en efficiënt afhandelen

Number entry

Ik wil numerieke informatie van de beller foutloos overnemen

Messenger

Ik wil veilig communiceren met collega's en patiënten

Integrator

Ik werk efficiënt dankzij integratie in mijn informatiesysteem

Call back

Ik kan patiënten automatisch terugbellen op het afgesproken tijdstip

Pharma repeat

Ik kan aanvragen van herhaalrecepten groeperen en afhandelen

Softphone

Ik wil geïntegreerd mobiel bellen via 4G en WiFi

Recorder

Ik kan gesprekken veilig opslaan en herbeluisteren

Reporter

Ik heb volledig inzicht in mijn communicatieverkeer

Mobile connect

Ik kan mijn mobiele collega's integreren in mijn Vcare-omgeving

By-pass

Ik ben altijd bereikbaar ook bij calamiteiten 

Scheduler

Ik heb mijn waarnemingen inzichtelijk

Redirect

Ik ben flexibel bereikbaar

Zip locator

Ik verbind patiënten meteen door naar de juiste locatie

Call notes

Ik verzamel extra informatie geïntegreerd in Vcare Operator

Faxservice

Ik wil eenvoudig faxen verzenden en ontvangen vanaf mijn eigen werkplek

Walldisplay

Ik heb een duidelijk overzicht en ben daardoor voortdurend in control

Een vraag? We helpen u graag verder:

p

Verkoop

Voor vragen over onze producten en diensten kunt u contact opnemen met onze afdeling Verkoop

Mobiel

Voor vragen met betrekking tot mobiele telefonie kunt u contact opnemen met onze afdeling Mobiel

Support

Voor het aanmaken of opvolgen van tickets en technische ondersteuning neemt u contact op met onze afdeling Support

i

Administratie

Voor vragen over facturen, betalingen en andere boekhoudzaken kunt u contact opnemen met onze afdeling Administratie

Marketing

Voor marketing-, communicatie- en persaangelegenheden kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing

Management

Voor vragen, opmerkingen en contractzaken gericht aan het Vtel Management Team

Hoe veilig is uw telefonieomgeving?