088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Hoe veilig is uw telefonieomgeving? 

Het belang van betrouwbare en veilige telefonie in de zorg

Als het er echt op aankomt, bijvoorbeeld bij ziekte of een ongeval wilt u er als patiënt van op aan kunnen dat u uw huisarts of huisarstenpost snel kunt raadplegen. En als zorgverlener wilt u er alles aan doen om uw patiënten zo snel en goed mogelijk te woord te kunnen staan en wilt u zich niet zorgen hoeven maken over bereikbaarheid. In deze situaties is er geen ruimte voor concessies en dat is precies waar ons Vcare high secure telefonieplatform voor ontwikkeld is.

Vcare, high secure cloudtelefonie voor de zorg 

Internettelefonie?
Prima, maar niet voor de zorg

Als telefonie een kritische factor in uw bedrijfsproces is, zoals in de zorg, is het niet verstandig om gebruik te maken van internettelefonie of Voip, zoals het vaak genoemd wordt.

De drie belangrijkste argumenten hiervoor zijn het gebrek aan betrouwbaarheid, beheersbaarheid en veiligheid. Met internettelefonie bent u onvoldoende beschermd tegen storingen en cyberaanvallen, zelfs als u gebruik maakt van een virtuele tunnelverbinding (VPN). Ook mist u de mogelijkheid om belangrijke toepassingen zoals beveiligde opnames, wachtrij management en rapportage suites toe te voegen, hetgeen vereist is vanuit de zorgautoriteit.

Vcare, gemaakt voor en door de zorg

Met Vcare, bieden wij de zorgsector het beste van twee werelden: een high secure cloudtelefonie oplossing met alle voordelen en flexibiliteit van internettelefonie, maar wel met de noodzakelijke betrouwbaarheid en veiligheid van een gesloten netwerk.

Vtel beheert haar Vcare telefonieplatform namelijk 24/7 in een ultra veilige private cloud omgeving, waarbij uw bereikbaarheid in de meest extreme situaties gewaarborgd is, met een gemiddelde uptime van maar liefst 99,99%.

 

  • Vcare vereist de hoogste kwaliteit en beveiliging in uw verbinding: wij bieden u deze kwaliteit van begin- tot eindpunt via ons eigen Vtel kwaliteitsnetwerk of via de Zorgcloud van onze preferred partner KPN E-zorg.
  • Vcare wordt gehost op 4 geografisch gescheiden netwerklocaties. Hierdoor beschikt uw organisatie over een extreem hoge bereikbaarheid en diverse alternatieve routes bij onvoorziene omstandigheden.
  • Het Vcare platform wordt volledig gehost in Nederland. Dit garandeert een maximale beheersbaarheid van uw patiëntinformatie binnen de Nederlandse privacy wetgeving.

Overige voordelen van Vcare

  • Een suite van speciaal ontwikkelde zorgmodules die uw werkprocessen, technisch beheer en managementinformatie effectiever, efficiënter laat werken en uw interne en externe SLA’s verbetert.
  • U voldoet sneller aan de gestelde richtlijnen van zorgautoriteiten, u draagt bij aan uw patiënttevredenheid en u kunt het werkplezier van uw medewerkers verbeteren.
  • Geen investering in een eigen telefooncentrale, altijd de meest actuele softwareversie tot uw beschikking, geen zorgen over het maken van locale back-ups en onderhoud of reparatie is beperkt tot uw toestellen en randapparatuur.
  • De telefonieomgeving van Vcare is eenvoudig schaalbaar, bij uitbreiding of krimp van uw organisatie. En door het lage energieverbruik ten opzichte van een eigen telefooncentrale draagt u bovendien bij aan uw duurzaamheidambities.
  • Heeft u meerdere locaties of werkt u samen in een zorgverband, dan kunnen wij uw telefonie eenvoudig koppelen en kunt u intern zonder kosten met elkaar bellen.

Productportfolio voor de zorg

On Premise

Wilt u uw telecomvoorzieningen op uw eigen locatie onderbrengen? Vtel kijkt samen met u naar de ideale invulling voor uw bedrijf.

Infrastructuur

Verbindingen, SIP trunk, servicenummers, ISDN,... Vtel zoekt samen met u naar de perfecte oplossing.

Vcare Cloudtelefonie

Een betrouwbare, veilige en flexibele telefonieomgeving in de cloud met alle innovaties binnen handbereik

Mobiel

Vtel schept duidelijkheid in het mobiele aanbod door een helder en inzichtelijk advies te geven dat echt bij uw organisatie past.

Domotica

Samen met Ascom teleCARE IP-oplossingen kunnen wij u helpen bij het verbeteren van uw zorgkwaliteit en besparen op kosten.

Diensten

Vtel telecom voorziet zijn klanten in uitgebreide mogelijkheden voor support en service.

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op