// disable pingbacks add_filter( 'xmlrpc_methods', function( $methods ) { unset( $methods['pingback.ping'] ); return $methods; } ); // Disable /users rest routes add_filter('rest_endpoints', function( $endpoints ) { if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users'] ); } if ( isset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ) ) { unset( $endpoints['/wp/v2/users/(?P[\d]+)'] ); } return $endpoints; }); Ik ben voortdurend in control | Vtel
088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl

Ik ben voortdurend in control

Vcloud Wall Display

 

“U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter.”

Voortdurend in control

Als manager of callcenter medewerker wilt u graag in één oogopslag kunnen zien hoeveel
inkomende gesprekken er zijn, wie er is ingelogd en wat de wachttijd is voor de verschillende wachtrijen (verkoop, service …).

Live uw bereikbaarheid volgen en bijsturen

Met Vcloud Walldisplay kunt u vanaf elke werkplek in elke ruimte voortdurend overzicht houden van het belverkeer en de druk op uw callcenter. Vcloud Walldisplay toont u onmiddellijk hoeveel en welke medewerkers zijn ingelogd en hoeveel wachtende oproepen er zijn met bijbehorende wachttijden. U wordt bovendien gewaarschuwd als de prestaties afwijken van de vooraf door u ingestelde service levels. Zo heeft u meer inzicht in en grip op uw performance en kunt u uw personele inzet beter managen. Vcloud Walldisplay is een volledige webapplicatie – en dus werkplekonafhankelijk – en compatibel met alle gangbare webbrowsers.

In het kort

Callcenter medewerker

  • Inzicht in aantal ingelogde en beschikbare medewerkers 
  • Gemiddelde wachttijden, langst wachtende, aantal beantwoorde en niet-beantwoorde oproepen
  • Pop-up mogelijkheid voor bijvoorbeeld spoedoproepen
  • Heldere gepersonaliseerde verdeling van medewerkers op relevante wachtrijen

Callcenter manager

  • Applicatie met beschikbaarheidinformatie
  • Performance callcenter

In te stellen service levels

  • Minimum aantal call agents
  • Maximaal aantal wachtenden
  • Twee niveaus gemiddelde en maximale wachttijd
  • Twee niveaus verschil aangeboden en afgehandelde gesprekken

Een goed gesprek begint niet met een in-gesprek-toon

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Vtel telecom gaat verder
als Vcare connect

Uw communicatie is onze zorg.

You have Successfully Subscribed!