088 - 4 800 900 verderpraten@vtel.nl
Ik werk zo efficiënt mogelijk

Ik werk zo efficiënt mogelijk

Vcare Integrator

 

‘Volledige samenwerking tussen uw Vcare telefonieplatform en uw HIS omgeving.’

Maximale efficiency

U wilt bij het aannemen van een inkomend telefoongesprek direct de mogelijke patiëntendossiers zien om zo efficiënt mogelijk te werken. Naast een volledige registratie van alle contactmomenten hecht u als praktijkhouder of -manager waarde aan voldoende
rapportagefunctionaliteiten om de kwaliteit van uw organisatie te verbeteren en snel aan te tonen dat uw organisatie binnen de gestelde wettelijke termijn de telefoon aanneemt.

Volledige integratie HIS* en telefonieplatform

Met Vcare Integrator zorgt u voor een betere afhandeling van uw in- en uitgaande belverkeer door uw patiëntinformatie met uw telefonie te integreren. Het telefoonnummer van de beller wordt automatisch herkend, waarna uw informatiesysteem direct de relevante gegevens beschikbaar stelt. Ook werkt u aan een rijkere dossiervorming.
Verder kunt u als u gebruik maakt van Vcare Recorder vanuit het HIS patiëntendossier rechtsreeks naar uw opgenomen gesprekken doorlinken, uiteraard met behoud van onze zeer veilige toegangsverificatie. Tenslotte krijgt u door de integratie meer inzicht in uw telefonische bereikbaarheid en kunt u deze verder verbeteren. Zorgverzekeraars stellen hier steeds meer eisen aan.

In het kort

  • Direct bellen vanuit het patiëntendossier
  • Herkenning van binnenkomende geregistreerde telefoonnummers en automatische opening van patiëntendossiers
  • Met Vcare Recorder opgenomen gesprekken zijn rechtstreeks via uw HIS te benaderen
  • Rijkere dossiervorming voor uw eigen organisatie, zorginstanties of overheid door een combinatie van Vcare gespreksinformatie met uw HIS rapportage
  • Beveiliging in combinatie met de UZI pas: zeer veilige single sign-on-toegang met eigen rechtenstructuur voor elke medewerker

*Met steeds meer HIS en HAPIS softwareleveranciers ontwikkelen wij een koppeling met ons Vcare telefonieplatform. Informeer bij onze verkoopafdeling naar de mogelijkheden voor uw eigen patiënteninformatiesysteem.

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik weet wie aanwezig en beschikbaar is

Ik weet wie aanwezig en beschikbaar is

Vcare Operator 

‘Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen.’

Overzicht beschikbare medewerkers

U wilt een centrale en beheersbare toepassing waarmee uw receptie of assistent uw patiënten snel en effectief te woord kan staan en waarmee u in één oogopslag kan zien welke collega beschikbaar is voor overleg. 

Eenvoudig bellen en doorverbinden via de PC

De Vcare Operator is het visuele regiecentrum van het Vcare platform en biedt u via de computer inzicht in het binnenkomende en uitgaande telefoonverkeer en de beschikbaarheid van aanwezige collega’s. Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen, waarbij in een oogopslag duidelijk is welke collega beschikbaar is om ruggespraak te houden of mee door te verbinden.

In het kort

  • Webbased gespreksbeheer
  • Statusmonitor met aanwezigheid en belstatus van collega’s
  • Eenvoudig bellen en doorverbinden
  • Aan- en afmelden bij specifieke wachtrijen (bijvoorbeeld spoed, patiëntenwachtrij of intercollegiaal)
  • Optie om ook externe contacten te integreren
  • Inzicht in eigen wachtrij en die van ingelogde collega’s (aantal wachtenden en langst wachtende)

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik ben voorbereid op calamiteiten

Ik ben voorbereid op calamiteiten

Vcare Mobile Connect

“Uw mobiele collega’s volledig geïntegreerd in het Vcare platform.”

Overal bereikbaar

U wilt al uw ambulante medewerkers onderweg integraal laten bellen vanuit uw centrale telefonieomgeving. Met alle voordelen in coördinatie, rapportage en kostenbeheer. En één centraal en herkenbaar nummer voor uw patiënten, zonder vrijgave van persoonlijke mobiele nummers.

Integratie van mobiele telefonie in uw platform

Vcare Mobile Connect integreert uw mobiele aansluitingen in het Vcare platform en maakt ze onderdeel van uw telefonieomgeving. Zo kunt u onderweg met uw centrale nummer communiceren, uw mobiele gesprekken opnemen in Vcare Recorder en houden uw collega’s een goed overzicht van uw telefonische beschikbaarheid. Alle gesprekken kunnen worden opgenomen in Vcare Recorder en verwerkt in de rapportagetool Vcare Reporter. Hiermee voldoet u aan de bewaarplicht van gesprekken en heeft u in uw managementrapportage ook echt een volledig beeld van uw gespreksverkeer.

In het kort

  • Eenduidige registratie van gesprekken van en naar de mobiele telefoon via het Vcare platform
  • Hogere beheersbaarheid van gesprekstromen
  • Eén centraal nummer i.p.v. mobiele nummers van individuele medewerkers
  • Eenduidige uitstraling en beheersbaarheid van de communicatiestroom
  • Volledige rapportage van gesprekken door centrale gespreksopname met Vcare Recorder
  • Kostenreductie door koppeling van mobiel verkeer met het Vcare platform

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik heb alles direct paraat

Ik heb alles direct paraat

Vcare Connect

“Een eenvoudige en efficiënte koppeling van Vcare met uw patiëntendossier.”

Alle patiëntinformatie bij de hand

U wilt bij binnenkomende gesprekken direct uw HIS-patiëntendossier* openen zodat u sneller inzicht heeft in de patiëntgegevens. Ook wilt u uw patiënten eenvoudig vanuit het dossier kunnen bellen.

Eenvoudig bellen vanuit uw patiëntendossier

Met Vcare Connect heeft u bij een oproep van een patiënt snel en gemakkelijk toegang tot zijn gegevens. Ook kunt u na bijvoorbeeld intern overleg een patiënt eenvoudig vanuit het dossier terugbellen. Dit heeft niet alleen een positieve invloed op uw patiënttevredenheid, maar ook op uw interne organisatie die hiermee sneller en efficiënter werkt. U voldoet bovendien eerder aan de gestelde bereikbaarheidseisen en kunt hiermee uw rendement verhogen, aangezien steeds weer zorgverzekeraars een goede bereikbaarheid stimuleren.

In het kort

  • Patiëntendossier openen bij binnenkomende oproep
  • Rechtstreeks vanuit het HIS-dossier een patiënt bellen

* Met steeds meer HIS en HAPIS software leveranciers ontwikkelen wij een koppeling met ons Vcare telefonie-platform. Informeer bij onze verkoop afdeling naar de mogelijkheden voor uw eigen patiënteninformatiesysteem.

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Ik ben voortdurend in control

Ik ben voortdurend in control

Vcare Walldisplay

“U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter.”

Voortdurend in control

De Vcare Walldisplay is ideaal voor grotere praktijken en huisartsenposten. Als manager en callcenter medewerker wilt u graag in één oogopslag kunnen zien hoeveel inkomende gesprekken er zijn, wie er is ingelogd en wat de wachttijd is voor de verschillende wachtrijen (spoed, patiënten of intercollegiaal).

Live uw bereikbaarheid volgen en bijsturen

Met Vcare Walldisplay kunt u vanaf elke werkplek in elke ruimte een actueel (Real Time) overzicht houden van het belverkeer en de druk op uw callcenter. Vcare Walldisplay toont u onmiddellijk hoeveel en welke assistentes zijn ingelogd, wanneer er een spoedoproep binnenkomt en hoeveel wachtende oproepen er zijn met bijbehorende wachttijden. U wordt bovendien gewaarschuwd als de prestaties afwijken van de vooraf door u ingestelde service levels. Zo heeft u meer inzicht op uw performance en kunt u uw personele inzet beter managen. Vcare Walldisplay is een volledige webapplicatie en compatibel met alle gangbare webbrowsers.

In het kort

Walldisplay:

  • Inzicht in aantal ingelogde en beschikbare medewerkers
  • Overzichtelijke statusweergave op gebruikersniveau d.m.v. kleurcode
  • Gemiddelde wachttijden, langst wachtende, aantal beantwoorde en niet-beantwoorde oproepen
  • Extra signalering instelbaar per wachtrij, bijvoorbeeld bij spoed en/of intercollegiaal
  • Uitgebreide, heldere gepersonaliseerde verdeling van assistentes op relevante wachtrijen
  • Service levels inzichtelijk door langzame verkleuring van ingestelde waardes 

In te stellen service levels:

  • Minimum aantal call agents
  • Maximaal aantal wachtenden
  • Twee niveaus gemiddelde en maximale wachttijd
  • Twee niveaus verschil aangeboden en afgehandelde gesprekken

Telefoniediensten bespreken?

Zoekt u iemand die meedenkt en een oplossing heeft die garant staat voor een zorgeloze bereikbaarheid op het moment dat u of uw doelgroep het nodig heeft?

088 4 800 900

Neem vrijblijvend contact op

Beste relatie,

Tussen Kerst en Oud & Nieuw zijn wij beperkt bereikbaar. De volgende dagen zijn wij gesloten:

maandag 24 december 2018

dinsdag 25 december 2018

woensdag 26 december 2018

maandag 31 december 2018

dinsdag 1 januari 2019

Op 27 en 28 december zijn wij met een lage bezetting bereikbaar voor dringende zaken die niet kunnen wachten tot na de feestdagen.

 

You have Successfully Subscribed!